chiar sunteti neprofesionisti !!! v-am trimis ce ati cerut, adica captura de ecran, iar raspunsul vostru ´´PROFESIONIST´´ a fost ca nu functioneaza orange tv go pe telefon mobil deoarece folosesc wi-fi. eu ti-am trimis Screenshot ca sunt conectat la internet prin intermediul retelei de date mobile si tot nu merge!!! deci care-i problema Profesionistule?!!! cred ca faci asta intentionat!!!
dorul11 :))) iti inteleg nemultumirea dar sa stii ca aici pe Comunitate nu te adresezi direct "acelui" operator cu(,)care ai incercat sa rezolvi problema
- tot la 300 sau chat Djingo sau email poti rezolva problema
- cand va intra un moderator va lua contact cu tine pe email si va incerca sa te ajute
Incearca sa dezactivezi Private Relay (Settings > Apple ID > iCloud > Private Relay)
Ai mai multe detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2795625-rezolvat-eroare-player-orange-tv-go-ios-15
Salutare!
Cea mai bună soluție, dacă nu reușești cu deconectare/ reconectare sau ștergerea aplicației și reinstalarea acesteia, ar fi să trimiți un email la adresa aplicatii@orange.com, unde să îți dai numele și prenumele, plus numărul de telefon și adresa de email asociată contului.
Sper să reușești!
Succes!
Salut,
daa, foarte multumesc! S-a remediat problema totul e functional! eu nu am inteles imediat care e situatia si de ce nu funtioneaza, dar dupa alt e-mail primit am inteles ca deocamdata functioneaza doar pe internet mobil Orange si ca urmeaza sa se rezolve problema din sistem, iar pe urma am avut rabdare sa astept si acuma totul e perfect. Multe multumiri!