la 15-09-2025 10:19 PM - editat ultima oară la 18-09-2025 08:56 AM de DanielaH
buna seara comunitate 🙂 incerc sa folosesc portalul web tv dar primesc eroarea de mai jos, stiti cumva vreo remediere? multumesc anticipat Eroare player A apărut o eroare în transmisia de tip stream. (W809)
la 15-09-2025 10:34 PM
Bună seara și bun venit în Comunitate!!!
S ar putea să fie o problemă cu aplicația Orange TV Go. De când ai această problemă? Se prezintă eroarea pe toate canalele sau doar pe unele? Ești în țară sau în străinătate?
la 15-09-2025 11:02 PM
Salutare!
Mai frecvent apare eroarea w800. Probabil au probleme din nou cu serverele. Ar trebui sa îi contactezi pe adresa de email aplicatii@orange.com sau prin chatul din aplicația my orange.
la 16-09-2025 05:51 AM
Salutare!
Dacă ai folosit același browser până acum și a funcționat, nu ai altă variantă decât să le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau la adresa aplicatii@orange.com.
Probabil că este vreun bug.
Baftă!
la 17-09-2025 10:12 AM
@alexandrua42, situația este una cunoscută, iar colegii noștri de la departamentul tehnic lucrează la remedierea ei. Sperăm să se rezolve cât mai repede. Mulțumim pentru înțelegere.
la 18-09-2025 07:16 AM
buna daniela, problema a fost remediata, multumesc tuturor pentru sfaturi
la 18-09-2025 07:26 AM
Mulțumim pentru revenirea cu o confirmare a remedierii situației descrise. Te așteptăm în Comunitatea Orange și cu alte sesizări, notificări. Numai bine.
la 18-09-2025 07:57 AM
Bine că s-a rezolvat. În astfel de situații, cel mai important este să sesizezi problema către serviciul clienți (prin e-mail, chat etc.), pentru că alte soluții nu prea există.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor