la 13-09-2023 08:43 AM - editat ultima oară la 21-09-2023 02:29 PM de DanielaH
Salutare,
As avea si eu o nelamurire,pana sa am oferta Orange Premium la aplicatie Orange TvGo ìmi mergesu mult mai multe canale pe aceasta aplicatie,acum aproape orice canal care incerc rularea lui,imi apare cod A001 Disfuntionalitate canal,sau nu ar fi inclus ìn grila desi ìnainte de activare Oferta Premium ìmi mergeau aceste canale cum sunt Protv,Acasa,Docubox si multe alte canale.
13-09-2023 01:06 PM - editat 13-09-2023 01:08 PM
Salut @mariussruben89,
Daca ai mai multe numere pe cont verifica pe ce număr ai activat oferta si vezi sa coincidă cu contul Orange tv go. Poti reîncerca o delogare din aplicație si sa te loghezi din nou, e posibil ca aplicația sa nu vadă corect planul ales de tine. Daca nu se rezolva problema va trebui ca cineva de la tehnic sa verifice problema ta, caz in care este necesare sa trimiți un mesaj din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
la 13-09-2023 02:37 PM
Salutare,
Pentru rezolvarea relativ rapidă a problemei, le poți scrie la adresa aplicatii@orange.com, unde le dai numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de email asociată contului și detaliile legate de nefuncționalitate.
Sper să reușești!
Succes!
la 14-09-2023 10:48 AM
Marius, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 14-09-2023 02:00 PM
Bună,
Am trimis un email la colegii departamentului abilitat spre solutionarea problemei.
Încă nu am nici un răspuns, în privinta aceasta.
Ceea ce am observat daca ma reconectez cu numar telefon care este activa oferta, nici măcar acele canale care merg pe aplicatia cu contul mariussruben89, nu mai sunt funcționale.
Apare aceeasi problemă, cod A001, cu specicific că acest post nu corespunde grilei de programe incluse in pachet,deși după verificarea grilei de pe online sa vad ce canale sunt incluse in OrangePremium ar trebui sa fie incluse acestea la acest pachet.
Astept sa vedem ce va mai fi,pe mai departe.
la 16-09-2023 06:34 AM
Am primit un raspuns din partea lor, astept instalare serviciilor la adresa si restarteaza reseteaza ,adauga cumva ei in aplicatie numarul si o sa mearga tot ce ar trebui ca si canale.
la 20-09-2023 10:11 AM
Si acum itzi merg acele canale, ex. ProTv sau apare in continuare cu A001 ?? intreb pentru ca si eu am aceeasi problema si vreau sa vad daca s-a rezolvat sau nu...
la 21-09-2023 02:27 PM
Salutare, acum tot ce este bifat de pe grila programe în oferta premium care sunt disponibile si pe OrangeTvGo sunt functionale.Am reinstalat aplicatia si reconectat si ok. a durat putin mai mult ,dar rezolvat.
la 21-09-2023 02:29 PM
@mariussruben89, mă bucur că s-a rezolvat și că este totul în regulă acum. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
la 23-05-2024 08:37 AM
Buna ziua , si eu am aceeasi problema ca marius , cum o pot rezolva ?
Am incercat log out /log in , dezinstalare/instalare ,nu merge .
Multumesc
la 23-05-2024 08:42 AM
Salut, @SilvStoian, și bun venit în Comunitate!
Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Și verifică dacă ai numărul de telefon introdus in contul My Orange în secțiunea de administrare numere.
la 23-05-2024 08:46 AM
Ieri am observat cand am incercat sa intru pe aplicatia veche(tv connect), mi a spus ca s a schimbat aplicatia , sa folosesc aplicatia noua . Pe aplicatia noua , pauza(a001), oricum de a lungul timpului am observat ca mi au disparut programele de sport varianta HD(orange,prima ) .
la 23-05-2024 08:50 AM
Asigură-te, te rog, că ai numărul de telefon introdus în contul My Orange.
Pentru a face acest lucru te rugăm să urmezi paşii de mai jos:
Pasul 1. Accesează secțiunea "setări cont" - "administrare numere" şi apasă butonul "adaugă serviciu".
Pasul 2. Introdu numărul de telefon şi apasă butonul "continuă".
Pasul 3. Vei primi un SMS pe numărul respectiv, cu un cod de verificare, care este valabil timp de 15 minute.
Pasul 4. După introducerea codului la pasul următor vei primi mesajul "Numărul de telefon 0744XXXXXX a fost adăugat cu succes."
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor