anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Ce se mai aude de noul decodor KAON pentru satelit?

Geo_3
Explorator entuziast
Parerea despre noul decodor Kaon
25 Răspunsuri 25

DanielaH
Moderator
În prezent, pe serviciul de televiziune prin satelit intampinam o problema cu subtitrarea pe anumite canale. Situația este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Așteptăm un update de la dezvoltator. Mulțumim tuturor pentru înțelegere.

stefan_marinel
Începător
Eu am aceeași problema din 3 decembrie, aceleași răspunsuri de la tehnic. Am migrat la Orange de la Telekom și regret enorm. Cred că voi cere desființarea serviciului pe motiv de nerespectarea contractuala. În oferta lor pe net, Orange are decodor samsung nu kaon. Cine mă ajută cu partea legală?

Ioa
Începător
In decembrie înainte de Crăciun mi s-a defectat decodorul (samsung) si mi l-au schimbat cu unul kaon. Nu sunt mulțumită de el din cauză că majoritatea canalelor nu sunt subtitrate. Am tot sunat la orange dar nu stiu cand se va rezolva problema. Deci noi plătim abonamentul dar nu prea ne putem uita la ceva. Eventual sa incepem un curs de limbi straine. Cam urâtă problemă...

Ioa
Începător
Ei tot zic sa avem răbdare dar nici ei nu știu cat durează! Eu am o luna deja de când aștept! Cică dezvoltatorul trebuie sa dea un update. Păi sa dea ca noi platim aiurea abonamentul!

stefan_marinel
Începător
Mai stau până fac 2 luni (3 februarie),apoi plec la DIGI. se pare că mă iau de fraier. Mi-a cerut o cucoană de la tehnic 50 euro pentru un receiver samsung. Asta după 15 ani de Orange, 5 abonamente, 320 LEI LUNAR.

Ascary
Campion certificat
Nici cu prelungire nu ti l-ar fi dat gratuit Stefan?

stefan_marinel
Începător
Asta am cerut tot timpul. Eu am venit de la Telekom la Orange în decembrie cu satelit. Și regret.

Vio73
#StarMember
Eu zic să mai ai răbdare, pentru că trebuie să rezolve cumva. Grila de la Digi e prea slabă! Sigur, depinde și de pretențiile tale. Problema cu decodorul este de la producător și trebuie s-o rezolve!

Ascary
Campion certificat
Stefan sa ne spui cum ai rezolvat cu CAM-ul Orange,te rog,poate mai vrea cineva sa faca lucrul acesta.

Daniel_17
Junior
Plata facturii tot aceeași

DanielaH
Moderator
Este lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă. • Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min. • Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde. • Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează. Mulțumim!