anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Asociere utilizatori Orange TV Go - eroare

CN
Junior
Buna ziua tuturor,
cand incerc sa asociez contul meu orange la abonamentul TV prin satelit (World HD) pentru a avea acces la toate progamele presente in abonamentul meu cu Orange TV Go, portalul imi restituie o eroare:
"Cererea nu a putut fi procesata. Te rugam sa incerci mai tarziu"
Aveti idee cum as putea rezolva aceasta problema?
Precizez ca am incercat de mai multe ori in zile diverse si de pe dispositive diverse (PC, telefon, etc.).
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Sesizarea ta este în atenția departamentului nostru tehnic iar colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Încearcă să te deloghezi/ reloghezi în aplicație, chiar să o dezinstalezi/reinstalezi, iar dacă tot nu reușești, trimite un email la adresa aplicatii@orange.com și explică-le exact cum stă treaba, dând și datele personale ( Nume și prenume, adresa de email asociată contului, număr de telefon sau cod de abonat la serviciul respectiv, etc.) Sper să reușești! Baftă!

DanielaH
Moderator
@CN, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

CN
Junior
Am scris in formularul de contact pe 5 septembrie - numar cerere 180185431, dar nici pana azi nu am primit un raspuns. Astazi am solicitat un raspuns. Am incercat si sa sun la numarul 300, dar domnul care a raspuns nici nu intelegea despre ce vorbesc, mi-a cerut sa verific antena si LED-urile de la modem.....

DanielaH
Moderator
Sesizarea ta este în atenția departamentului nostru tehnic iar colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva. Mulțumim.

CN
Junior
Cererea mea o fi in atentia departamentului tecnic doar ca au trecut mai mult de doua saptamani de cand am trimis-o si nu am primit nici un raspuns. Cat ar trebui sa mai astept pana sa primesc un raspuns? Multumesc.

CN
Junior
Problema a fost rezolvata de Departamentul Tehnic Orange. Multumesc tuturor pentru suport.

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm și noi că s-a rezolvat. Te mai așteptăm.