anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Activarea HBO GO indisponibila

Haedine
Explorator
Am activat în weekend, sunând la 300, opțiunea MaxPak HD. De atunci și până astăzi mă tot chinui să îmi creez un cont, dar îmi este imposibil, pentru că urmând instrucțiunile, rămân blocat la poza de mai jos.
Practic, se vede o opțiune atașată pachetului de TV, dar când intru in My Orange ( că e din browser sau din aplicație), opțiunea HBO GO nu se poate selecta, să activez ceva.
12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember
Salutare! Nu știu ce ți s-a spus la 300, dar ar fi trebuit să-ți apară o casetă în My Orange, de unde poți să-ți creezi cont și să urmezi pașii ceruți ulterior. Ca în poza atașată de mine. Cred că trebuie să folosești un laptop/ desktop! Baftă!

Viocat
Senior certificat
Dar pe tv poti accesa posturile hbo? Poate nu au activat inca optiunea. Asteapta programul lucrător si sunai iar.

Haedine
Explorator
Posturile pe TV au fost disponibile inca din momentul convorbirii, nu insa si optiunea in My Orange. Tocmai ce am incercat si de pe un laptop - acelasi lucru care se intampla si pe telefon, uneori - optiunea ramane cumva blocata in incarcare.

Haedine
Explorator
Drept dovadă, vedeți pozele. Aș avea totuși două întrebări către Orange Romania: 1. Deși opțiunea este activă (pentru că pot vedea posturile pe TV) și HBO GO nu îl pot activa, vi se pare normal să plătesc? Până la urmă, oferiți un serviciu funcțional parțial. 2. Testează cineva orice pe site-ul vostru ? Mai ales ce ține de My Orange ?

DanielaH
Moderator
@Haedine, am trimis situația ta spre verificare colegilor noștri de la departamentul tehnic. Vom reveni aici sau în mesaj privat când vom primi un răspuns. Mulțumim.

Haedine
Explorator
Ieri, pe 28 februarie 2022, am avut doua convorbiri cu cineva de la CallCenter prin care s-a dorit sa se reconfirme ca este o problema reala. Si cand zic reconfirmare, putea sa faca acel operator, fara sa ma sune, verificarea si confirmarea ca este o problema - pentru ca a incercat cat timp era cu mine la telefon, sa fie sigur. Desi putea bine merci sa citeasca si sa vada acest topic, ce contine aceleasi poze pe care le-am refacut. O sa urmeze sa ma sune cand o sa afle solutia data de departametul tehnic. Cand ? Imediat cum o sa o primeasca. Cu alte cuvinte, e dupa vorba "Inchide ca te sun eu". Am si eu o intrebare - vi se pare normal ca o problema sa nu aiba termen maxim de solutionare ? Sa astepti o solutie, dar totusi sa fii taxat pentru ca ti se ofera "partial" serviciul ? Si a doua intrebare - vi se pare normal ca sa fie un intermediar ( CallCenter-ul ) intre clientul ce are problema si departamentul tehnic ? Nu vi se pare o pierdere de timp si informatie, de ambele parti, atat pentru clientul Orange cat si Orange ?

Haedine
Explorator
Nici pana astazi, nu am primit o solutie. Dar nu e problema, timpul trece, prostul plateste.

DanielaH
Moderator
@Haedine, îmi pare rău. Dar te asigur că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri.

Haedine
Explorator
As dori sa va aduc in vedere si aici, ca va mai acord termen de solutionare pana la finalul saptamanii in curs, adica pana pe 11 martie inclusiv. V-am contactat si telefonic astazi, 8 martie, pentru a va aduce la cunostinta acest lucru. Daca nu sunteti in stare sa oferiti o solutie, o sa fac plangere si la OPC pentru ca taxati integral un serviciu, dar il furnizati partial. Si mi se pare aberanta situatia - sa nu existe termen maxim de solutionare a unei probleme tehnice. Ba mai mult, mi se pare abuziv ca sa fiu obligat sa mentin optiunea activa 3 luni, timp in care e posibil sau nu sa o pot folosi in intregime.

DanielaH
Moderator
@Haedine, s-a rezolvat situația cu activarea contului HBO Go?

Haedine
Explorator
Cu greu, dar s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator
Mă bucur și îți mulțumesc pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.