la 19-07-2023 10:25 AM - editat ultima oară la 19-07-2023 10:30 AM de DanielaH
Bună ziua. Și pe voi va transfera la " tehnic" când nu le convin problemele pe care le aveți cu serviciile lor ?
la 19-07-2023 10:38 AM
Salut! Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Ce s-a întâmplat? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 19-07-2023 11:06 AM
Bună. Client Orange. S-au perindat vreo doua echipe, au venit fără chei de panouri, au dat cu presupusul cam de unde ar fi problema și au plecat. Am sunat din nou azi și am fost " transferat la tehnic" unde bineînțeles nu răspunde nimeni, "toți operatorii sunt ocupați". Durează de câteva zile defecțiunea, asa ca voi renunța la acest abonament imediat ce voi reveni în București. Multumesc
la 20-07-2023 09:04 AM
Îmi pare rău pentru situația ta. Dacă ai depus o sesizare la noi înseamnă că problema este cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Te așteptăm să revii cu vești bune când se va rezolva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor