la 04-04-2023 07:08 PM - editat ultima oară la 05-04-2023 08:43 AM de DanielaH
Am o problemă cu grila de programe Orange TV prin satelit. Îmi lipsește canalul Kanal D2. Știu că trebuia să fie pe 136, dar nu am canalul 136. Am contactat pe cei de la Orange prin Chat dar mi-au spus că trebuie să mă sune un tehnician să rezolvez problema. Chestia este că nu vreau să vorbesc la telefon cu un tehnician Orange. Cum pot rezolva problema fără să sun la un tehnician?
la 04-04-2023 07:50 PM
@Rndmusrofcl: Bun venit în Comunitate. Se rezolvă simplu: un restart la STB și eventual o scan al canalelor pentru actualizarea listei curente. Caută între toate posturile găsite. Pe lângă număr, posibil să fie modificată și poziția / gruparea în care se regăsește.
Te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației descrise. Numai bine.
la 04-04-2023 08:01 PM
Salutare!
Și eu zic să dai o rescanare și un ar trebui să intre și Kanal D2. Oricum ORO are cea mai bună grilă de tv satelit și trebuie să fie și acest program.
Baftă!
la 07-04-2023 09:56 AM
@Rndmusrofcl, ai făcut o rescanare a programelor? Ai găsit canalul căutat?
la 09-04-2023 02:15 AM
Am si eu aceeași problema....cu scanarea nu s-au rezolvat
la 03-05-2023 11:41 PM
....icearca revenire la setarile din fabrica....problema ar putea fi si la LNB...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor