la 07-07-2020 12:03 AM - editat ultima oară la 27-02-2025 02:50 PM de DanielaH
Salut. Am si eu urmatoarea problema cu un smart tv LG din 2019. Am instalat cablul, am introdus cardul si am scanat programele. Totul functioneaza cum trebuie doar ca de fiecare data cand deschid tv-ul, imi apare pe ecran o alerta care zice "Do you want to start tuning by CAM?". Daca dau No, dispare, dar apare iar dupa ce deschid TV-ul. Daca dau Yes, nu mai apare dupa, dar raman doar cu postul TVR 1 in cazul asta si trebuie sa scanez din nou toate programele. A mai patit cineva problema asta?
la 28-10-2021 02:53 PM
la 07-07-2020 01:00 AM
la 07-07-2020 07:58 AM
la 07-07-2020 11:30 AM
la 07-07-2020 11:36 PM
la 08-07-2020 07:43 AM
la 17-07-2020 07:12 PM
la 17-07-2020 08:27 PM
la 18-07-2020 08:36 AM
la 30-08-2021 08:57 PM
la 28-10-2021 11:35 AM
la 28-10-2021 02:42 PM
la 28-10-2021 02:53 PM
la 27-02-2025 02:48 PM
Confirm ca mesajul ""Do you want to start tuning by CAM" se dezactiveaza in acest mod chiar si in 2025, dar optiunea respectiva apare doar daca schimbati limba "Viaccess" in Engleza! Nu este necesar sa schimbati limba in alta parte decat in interiorul meniului "Informatii CI", engleza este necesara doar in modulul de informatii/gestionare CAM ("cardul din spate"). Din motive necunoscute, in gestionarea CAM cineva a omis optiunea prezentata de "husar" cand limba este romana.... Mutumesc, husar... mesajul respectiv m-a scos din minti, deci chiar ai facut o fapta buna dand rezolvarea!
la 28-10-2021 05:10 PM
Am revenit cu răspunsul colegilor noștri.
Problema este, într-adevăr, la modul cum gestioneaza LG modulele. La fiecare revenire din standby, rebootează modulul și afișează mesajul respectiv. Același lucru îl face și Samsung, dar fără să afișeze mesajul. Înțelegem că este destul de deranjant, însă nu putem interveni cu nimic în ceea ce privește modul de funcționare al CAM-ului, astfel încât televizioarele LG (unele, deoarece nu toate au acest comportament) să nu mai afișeze mesajul respectiv. CAM-urile Orange au fost dezvoltate ținând cont de standardele internaționale. Recomandarea noastră este să sesizați această problemă și la LG, sa aibă în vedere și acest aspect.
@husar, ne bucurăm că ai găsit o soluție optimă pentru modelul tău de LG. Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori. Mulțumim mult pentru feedback și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor