la 01-03-2025 07:47 AM
Folosesc Orange TV prin satelit, prin Receiver (nu CI+). De 3 zile efectiv "au dispărut" aproape toate canalele in HD! Mai există în grila de programe numai Antena 3 HD, Cinemaraton HD, Prima Sport 3 HD. Este cunoscută această problemă, este de la Satelit? Sau este o problemă locală numai la mine? Să fie Reciver-ul defect? Mulțumesc!
01-03-2025 08:02 AM - editat 01-03-2025 08:03 AM
Salut!
Nu cred ca e de la receiver. Poate au fost mutate pe alte poziții. Ai încercat o rescanare de programe?
la 01-03-2025 11:36 AM
Bună Radu,
M
mulțumesc pt răspuns. Cum se poate face resetarea de programe? Când am legat prima dată receiver-ul de TV a căutat singur programele și le-a pus în ordinea din lista de pe site-ul Orange. De 2 zile aproape toate posturile HD au "dispărut" din listă! Mersi!
01-03-2025 01:34 PM - editat 01-03-2025 01:34 PM
Rescanarea de programe se face de obicei direct de pe TV. Banuiesc ca depinde de fiecare model in parte. Daca ne poti da un model de TV putem incerca sa vedem cum se face la acel model. Dar nu ar trebui sa fie nimic complicat.
la 01-03-2025 09:33 AM
Salutare!
Cu siguranță au fost schimbate pozițiile pe transpondere și trebuie să dai o rescanare sau ți s-a dereglat antena de la condițiile meteo nefavorabile. Dacă dai rescanare și tot nu merg, ia legătura cu cineva priceput la reglaje și verifică în același timp și conexiunile de la cablu, lnb-ul antenei ( mufa), etc. Eventual,mai mișcă-l foarte fin spre dreapta sau stânga și verifici la cca 1 minut ce se întâmplă. La fel, poți face și cu antena, dacă nu apar la scanare. Dacă te pricepi, verifică și calitatea semnalului pe receptor.
Sper să reușești!
Baftă!
la 01-03-2025 11:32 AM
Bună Vio!
Mulțumesc pentru răspuns. M-am uitat în MENIU - Ecran de informare și toate posturile care mai sunt acuma active au o INTENSITATE de 100% și o CALITATE cuprinsă între 47%-55%. Încercând să mișc antena aceste valori scad. Daca tastez din telecomanda reciver-ului un Nr de canal HD, spre ex. 312 îmi apare pe TV informația: "Canalul nu este disponibil". Eu nici când am conectat prima dată receiver-ul nu a trebuit să fac nimica, el singur si-a căutat posturile și le-a așezat conform listei de programe de pe site-ul Orange. Acuma pur și simplu când am pornit TV-ul și reciver-ul nu mai există, aproape toate canalele HD au "dispărut" și din listă! Greu de înțeles...
la 01-03-2025 11:43 AM
Dacă nu ai calitatea corespunzătoare, inseamnă că antena sau altceva ( mufe, cabluri, lnb), nu sunt la capacitatea care ar trebui.
01-03-2025 11:47 AM - editat 01-03-2025 12:32 PM
Trebuie verificat dacă sunt probleme cu antena, lnb, conexiuni, cabluri, etc. Este bine că ai semnal foarte bun, dar mai trebuie umblat pe la cele enumerate anterior până ajungi și la o calitate mai mare ( peste 80,%), ca să poți recepționa toate canalele in mod corespunzător. Dacă nu te descurci,ia legătura cu cineva priceput sau chiar la Orange din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau pe Chat Djingo .
Dacă nu ai calitatea corespunzătoare, la scanare dispar și din listă canalele nerecepționate, dar când se rezolvă cu semnalul, stai liniștit că se va rezolva și apar și canalele lipsă.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor