anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Posibil probleme CI+

Claudiu2
Junior

Salutari. Dupa ultimele actualizari primite de CI+ acum nu mai pot selecta, modul de "Diagnosticare, Testare Semnal si Moduri parentale". Ultima convorbire la telefon avuta cu un tehnician Orange, a fost sa resetez din fabrica ambele televizoare. Desi am facut asta, problema inca persista. O sa atasez o imagine pentru a stii despre ce vorbesc. Ambele tv-uri au ultimele versiuni de software instalate, deci nu se pune problema de outdate. 

P.S. De 1 saptamana nu mai pot vedea nici unele canale FHD, care inainte imi functionau. Am incercat, rescanare toate programe.

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Te sfătuiesc să contactezi suportul tehnic la 300 (0374300300, din orice rețea), apoi 1-3-2, urmând instrucțiunile date de robot, iar la final, te va prelua cineva. Dar cred că doar până la ora 20 (între 8-20). Baftă!

Degeaba, am sunat, iar ca raspuns mi-au transmis ceea ce am scris aici, sa fac Factory Reset la televizoare, lucru efectuat, dar degeaba, deoarece problema inca persista. Multumesc!

nigel
Explorator

E pentru Cablu cred..... sau Satelit? adica Card CI de fostul Telekom?

Cardul CI  de la fostul Telekom, cablu.

Ma termina indolenta asta romaneasca cand aud, cat le ia la astea sa schimbe aceste Card-uri de telekom cablu cu cele Orange cablu actualizate.... TV.... cu o probabilitate de 99,99% nu are nik !!! Scutesc 1000 de intrebari si nervi.... si altele.... trimite technicianul, ala habar n-are.. clientul suna... aia habar nu au.... s.a.m.d. ... romanica.... 

Vio73
#StarMember

Dacă nu a mers, tot pe ei trebuie să-i suni și să găsească o soluție, să schimbe cam-urile, nu știu!

Mometan astept sa-mi raspunda un tehnician. Multumesc de raspunsuri 🙂