anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange TV Go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series sistem operare Tizen.

Thio
Junior
Aplicatia Orange tv go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series Tizen, nume dispozitiv 17 KANTM UHD BASIC, versiune bild 69710, versiunea de aplicație 3.0.0?
Stie cineva solutia?
1 Soluţie acceptată‚

AndreiB
Junior
Buna ziua, Am revenit cu o actualizare: In urma suportului oferit de catre echipa Orange am ajuns la o solutionare. Practic pentru a remedia problema fara a mai fi necesar hard reset al tv-ului, tot ce trebuie facut este ca din aplicatia mobila Orange TV Go sa se stearga dispozitivul asociat (in Contul Meu - dispozitive asociatie o sa gasiti TV-ul). Dupa ce dispozitivul a fost eliminat de acolo, la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara din nou sa va conectati prin SMS sau Cod QR si totul o sa redevina functional. Practic tot ce este necesar este sa aveti aplicatia Orange TV go si pe un dispozitiv mobil - va logati in aplicatie si ulterior eliminarii TV-ul din lista de dispozitive asociate totul isi revine la normal. Multumesc echipei Orange pentru ajutor!

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

BACosmin
Începător
Dupa hard reset functioneaza, dar acum sunt logat pe tv de pe un cont unde nu am acces la PROTV, am instalat aplicatia pe telefon si am incercat sa il sterg de la dispozitive conectate dar nu exista nimic acolo. Din aplicatia de la TV nu am logout, am verificat de pe aplicatia din telefon ambele conturi pe care le am (cel cu ProTV inclus si cel fara) si pe nici unul nu apare optiunea de a deconecta TV-ul. De pe TV am sters aplicatia , am dat reset to factory settings , am cautat un buton de logout in toate meniurile posibile.... dar acum se pare ca iar trebuie sa fac hard reset la TV pentru a ma putea loga iar in aplicatie.

LBJ23
Începător
Exact aceeași problema o am si eu, pe aceasi serie de TV. Nu mă pot loga pe TV cu contul pe care îl vreau. Aplicația ia contul cu care m-am logat inițial. E stupid sa nu ai buton de log off. De altfel este și opțiunea din Orange app, "Aplică setările din fabrică".

Andrey613
Începător
Si eu am aceeasi problema. Loading infinit, si nu pot accesa Orange TV GO cu televizorul Samsung Q7. In aplicatia mobila nu imi apare televizorul in lista dispozitivelor conectate. Am vorbit cu cei de la support tehnic si nu am reusit sa rezolv problema. Mentionez ca am facut si reset la TV fara succes. Am nevoie de ajutor!

DanielaH
Moderator
@Andrey613, ai încercat să urmezi pașii indicați de AndreiB în răspunsul marcat ca soluție?

Andrey613
Începător
Da, am incercat. Istoricul este urmatorul: Acum 1-2 ani am testat aplicatioa pe televizorul respectiv si am reusit sa vizionez si sa folosesc aplicatia dar nu am fost multumit de ce ofera si am dezinstalat totul. Acum (in prezent) am vrut sa incerc iar aplicatia pentru ca am vazut canale adaugate. Am intrat pe contul orange pe care il am de 10 ani si pe care am mai folosit orange tv si surpriza, tv ul imi ramane blocat pe imaginea generica orange tv. Am incercat pe telefon sa ma duc in sectiunea connected devices si nu am nimic acolo. Mentionez faptul ca din aplicatia modila pot vedea televizorul Samsung q7 si pot sa deschit de pe telefon aplicatie orange tv pe televizor, dar tot ramane blocat in imaginea generica mentionata mai sus.