Intre timp am si uitat de topicul acesta, dar am zis sa ofer unele update-uri.
Am avut deschis tichet de asistenta nr 149889020, ca sa ne intelegem de la bun inceput.
@Sidd
- In prima faza colegii tai habar nu aveau de faptul ca exista aplicatia Orange TV Go pentru Smart TV cu sistem de operare Tizen; <--- Headshot 1
- Dupa un hold de cca 10 minute in telefon, acceasi colegi au precizat faptul ca daca nu am Android, aplicatia nu va functiona; <--- Headshot 2
- Dupa un alt hold de cca 10 minute in telefon, acelasi colegi au recomdat resetarea hub-ului Samsung. Acest lucru l-am facut de N ori, fara un rezultat;
- Intr-un final, aceeasi colegi - complet depsiti - au spus ca nu au cum sa ma ajute, motivand faptul ca nu asigura suport si ca daca aplicatie functioneaza pe telefon, mai mult de atat nu pot garanta; <--- Headshot 3
- Am cerut escaladarea situatiei, moment in care apelul sa intrerupt;
Evident ca aplicatia este nefunctionala si astazi, la cca 2 luni diferenta din momentul in care a fost semnalata problema.
@Sidd , @MihaelaC , @DanielaH Aveti ceva de spus in apararea voastra? Vedeti ca tot ce spuneti poate si va fi folosit impotriva voastra de catre ANPC.
Cum sa nu stie ala ca exista aplicatia Orage TV Go pentru Tizen si sa spuna ca nu asigura suport, decat pentru android !?!?!?!?
Cam care ai fi continuarea fireasca in acest caz?