Mda, am primit si eu acel mesaj zilele trecute (ai aici postarea mea, daca vrei sa arunci un ochi: https://comunitate.orange.ro/questions/2981796-sms-ambiguu-marca-orange-legea-nr-198-2022?answers_page=2#question_2981796_answers).
A trebuit sa citesc mai multe despre modificarile respective aici: https://www.economica.net/orange-a-modificat-contractele-de-abonament-si-prepay-incheiate-cu-clientii_598662.html. Nu de alta, dar site-ul www.orange.ro/termeni-si-conditii pe care l-am primit in SMS, nu-mi da niciun fel de informatii utile.
Revenind... Da, nu stiu cum vine asta. Pe de o parte, Orange (si niciun alt provider de servicii) nu poate garanta 100% functionalitatea sau/si calitatea serviciilor. De ce? Pentru ca mai apar furtuni, mai apar caderi de curent, mai apar probleme de server care nu tin de ei... Cred ca nu e nici formulat corect sau complet aici. Ar trebui sa explice mai exact in ce context se aplica chestia asta (daca exista unul).
Si mai e o chestie. Ok, nu poti garanta calitate extraordinara, pentru ca si acolo depinde de TV, de conditiile meteo (la televiziunea prin satelit), de mai multe lucruri. Dar daca, calitatea e atat de scazuta incat devine enervant sa te uiti la TV, pentru ca deja nu se mai intelege nimic din acel program, si tine de tine sa se rezolve problema, si tu-mi spui ca nu garantezi calitatea...nu cred ca e ok. Adica, macar un minimum de calitate, cat sa nu fie doar culori aruncate pe TV, si sa aiba totusi sens la ce te uiti, ar trebui sa fie garantat.
Deci daca, la o eventuala solicitare/sesizare de functionalitate a serviciilor, in care tine DOAR de Orange ca acel lucru sa fie functional sau sa se remedieze, si nu e sau nu se remediaza, si se primeste o replica de genul "nu garantam functionalitatea serviciilor", propun sa nu garantam nici noi, ca si clienti, plata facturilor. Nu de alta, dar nu mi se pare corect. Nici eu nu am garantia ca o sa am in fiecare luna bani sa platesc facturile, nu? Si atunci? Cum facem? Nu mi se pare ok sa se spele pe maini de orice responsabilitate.
Cum ziceam, sper ca informatia respectiva nu e completa, sau e ceva ce ne scapa noua. Pentru ca, daca la orice solicitare, o sa te trezesti cu replica asta, nu e bine.
Client Orange