anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange România nu garantează calitatea Serviciilor TV

svetalex
Maestru
O prietenă a primit mesajul de mai jos:
Salut, te informam cu privire la intrarea in vigoare a Legii nr.198/2022 pentru modificarea si completarea unor acte normative in domeniul comunicatiilor electronice si pentru stabilirea unor masuri de facilitare a dezvoltarii retelelor de comunicatii electronice. Noile prevederi legale impun anumite modificari in contractul tau. Textul integral al modificarilor se regaseste in factura urmatoare si pe https://oran.ge/Modificari.
Ne poate ajuta careva cu explicații? Cum adică Orange România nu garantează calitatea Serviciilor TV atâta timp cât este furnizor?
6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember
Mda, am primit si eu acel mesaj zilele trecute (ai aici postarea mea, daca vrei sa arunci un ochi: https://comunitate.orange.ro/questions/2981796-sms-ambiguu-marca-orange-legea-nr-198-2022?answers_page=2#question_2981796_answers). A trebuit sa citesc mai multe despre modificarile respective aici: https://www.economica.net/orange-a-modificat-contractele-de-abonament-si-prepay-incheiate-cu-clientii_598662.html. Nu de alta, dar site-ul www.orange.ro/termeni-si-conditii pe care l-am primit in SMS, nu-mi da niciun fel de informatii utile. Revenind... Da, nu stiu cum vine asta. Pe de o parte, Orange (si niciun alt provider de servicii) nu poate garanta 100% functionalitatea sau/si calitatea serviciilor. De ce? Pentru ca mai apar furtuni, mai apar caderi de curent, mai apar probleme de server care nu tin de ei... Cred ca nu e nici formulat corect sau complet aici. Ar trebui sa explice mai exact in ce context se aplica chestia asta (daca exista unul). Si mai e o chestie. Ok, nu poti garanta calitate extraordinara, pentru ca si acolo depinde de TV, de conditiile meteo (la televiziunea prin satelit), de mai multe lucruri. Dar daca, calitatea e atat de scazuta incat devine enervant sa te uiti la TV, pentru ca deja nu se mai intelege nimic din acel program, si tine de tine sa se rezolve problema, si tu-mi spui ca nu garantezi calitatea...nu cred ca e ok. Adica, macar un minimum de calitate, cat sa nu fie doar culori aruncate pe TV, si sa aiba totusi sens la ce te uiti, ar trebui sa fie garantat. Deci daca, la o eventuala solicitare/sesizare de functionalitate a serviciilor, in care tine DOAR de Orange ca acel lucru sa fie functional sau sa se remedieze, si nu e sau nu se remediaza, si se primeste o replica de genul "nu garantam functionalitatea serviciilor", propun sa nu garantam nici noi, ca si clienti, plata facturilor. Nu de alta, dar nu mi se pare corect. Nici eu nu am garantia ca o sa am in fiecare luna bani sa platesc facturile, nu? Si atunci? Cum facem? Nu mi se pare ok sa se spele pe maini de orice responsabilitate. Cum ziceam, sper ca informatia respectiva nu e completa, sau e ceva ce ne scapa noua. Pentru ca, daca la orice solicitare, o sa te trezesti cu replica asta, nu e bine.
Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Și eu l-am primit și mă gândeam că nu prea e bine deloc ce scrie pe acolo. Dar cum nimeni nu garantează nimic, asta este!

svetalex
Maestru
Acum am primit și eu SMS-ul...

TheSpecialist
Maestru
Au apărut mai multe modificări de genul asta , citiți aici : https://www.economica.net/orange-a-modificat-contractele-de-abonament-si-prepay-incheiate-cu-clientii_598662.html Mi se pare o practica destul de buna , dacă vrei sa mai tai din elanul celor care , una, doua, vor sa rezilieze un contract . Probabil ca și alte companii vor adopta acest "trend".

arsradu
#StarMember
Daca n-ai nicio problema cu serviciile, nu te afecteaza cu nimic. In schimb, daca ai…nu prea e ok sa te lase cu ochii in soare. Si in cazul asta, cred ca ai toate motivele sa reziliezi.
Client Orange

Anonim
Neaplicabil
Niste modificari fara sens. La fel ca si cum operatorii vor taxa de reziliere daca vrei sa renunti anticipat la contract, care evident e ilegala. Cat timp n-ai luat telefon la contract, nu ai cum sa platesti (legal) pentru niste servicii care nu se pot presta. Si prostiile astea de modificari isi pierd orice valoare daca clientul stie sa anunte ANCOM. Platesti, dar nu ti se garanteaza nimic. O fi bine?