anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiunea Maxpack nu se dezactiveaza

Haedine
Explorator

Salutare,

Am dezactivat opțiunea Maxpack din aplicația MyOrange.

Însă, se pare că după ceva timp, cererea nu mai este în procesare și opțiunea e din nou activă.

E vreun bug de la aplicație ?

Am pus și pozele (dezactivată la 21:59, reactivată la 22:00)

1 Soluţie acceptată‚

Haedine
Explorator

Dezactivarea s-a făcut într-un final cu ajutorul unui operator, prin chat.

De pe desktop, nu se putea face nimic desi opțiunea apărea clar acol; la interogarea pe chat, Django nu identifica nici o opțiune activă 😂

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

FLo1
#StarMember

În mod normal opțiunea este ca un abonament,  adică dezactivarea se produce efectiv abia cu următoarea dată de facturare. Posibil de aici cauza reactivării ulterioare. Pentru confirmare, solicită dezactivarea prin chat Djingo, sau apel la 300.

Chestia asta mi se pare o problemă foarte gravă - eu, client de bună credință, anulez o opțiune și am confirmarea că cererea este în procesare. Ca mai apoi, să aflu că de fapt, nici măcar nu s-a făcut cerere. În condițiile în care soluția asta este pusă/propusă drept rezolvare chiar de către Orange.

 

Anonim
Neaplicabil

Depinde cum privești lucrurile.

Este o problema deranjanta însă nu i-aș spune gravă atât timp cât am și alte variante prin care pot dezactiva opțiunea.

Am înțeles...e ca în bancul ăla sec :

Task failed successfully.

 

Anonim
Neaplicabil

Erori pot apărea, însă pot fi remediate daca se fac sesizări.

De exemplu pe anumite telefoane Xiaomi cu soft HyperOS logarea prin SMS în aplicația Orange tv go nu este posibilă în acest moment deși există în meniu aceasta metoda de logare.

De o luna tot se lucrează la remedierea acestei probleme fara succes.🙂

Testarea se face în sandbox, nu deploy direct la client.

Și nu vorbim aici despre un corner case, ci de un test simplu, pozitiv, clasic : click, acțiune, mesaj că acțiunea s-a executat cu succes, VERIFICARE că acțiunea s-a executat cu succes (deși întâi ar trebui verificarea și după mesajul, tocmai pentru a nu te induce în eroare pe tine, client, cât și pe programator, la debug)

Anonim
Neaplicabil

Corect, nu te contrazic.🙂

Sper sa poți rezolva problema (poți încerca și mâine).

Te așteptăm cu vesti bune (feedback pozitiv).🙂

arsradu
#StarMember

Salut,

De cat timp ai abonamentul?

Din cate observ aici, optiunile de pe abonament (valabil si pentru cablu si pentru satelit) pot fi dezactivate doar dupa primele 3 luni, si doar la data de facturare.

arsradu_0-1722541425132.png

 

 

Client Orange

Opțiunea e activă de aproape 2 ani

Waw. Atunci…posibil sa fie intr-adevar un bug. Incearca eventual si din versiunea de PC. Poate ai mai mult succes asa. 

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Salut,

După cum spune și @FLo1 opțiunea hbo max nu poate fi modificată din aplicație (cont my Orange) în primele luni.

Însă se poate programa dezactivarea opțiuni prin contactarea serviciului clienți prin metodele prezentate de Flo.

Îți recomand metoda telefonică.

O seara faina!

Opțiunea e activă de aproape 2 ani...

Anonim
Neaplicabil

Posibil probleme tehnice legate de cont.

Ai incercat atât din browser cat și din aplicație dezactivarea?

Însă rămâne în picioare dezactivarea opțiunii prin contactarea serviciului clienți.

O să mai încerc din browser...

Telefonic chiar n-am timp și chef.