Nu se mai poate viziona nici un program pe TV GO BOX (eroare player S800)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-11-2023 11:01 PM - editat ultima oară la 23-11-2023 08:12 AM de DanielaH
Buna seara , nu se mai poate viziona nici un program pe TV GO BOX....afiseaza eroare de player S800...stie cineva ce sa intimpla ? Multumesc frumos !!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-11-2023 05:56 AM
Salutare!
Probabil trebuie să dai o resetare/reinstalare și să te reautentifici. Dacă nu funcționează, cere ajutorul la adresa de email aplicatii@orange.com.
Le dai numele și prenumele, adresa de email asociată contului și să sperăm că îți vor rezolva problema.
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-11-2023 09:07 PM
Multumesc Vio 73 🙏

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
27-11-2023 09:57 AM - editat 27-11-2023 09:58 AM
Cu plăcere! Ai rezolvat?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 02:01 PM
Salut,
am luat legatura cu cei de la departamentul tehnic dar din pacate problema persista, sper ca in zilele urmatoare sa se rezolve.
O zi buna !

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 06:46 PM
Sunt convins că se va rezolva!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 11:07 AM
Daniel, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 02:00 PM
Buna ziua,
am luat legatura cu colegii dv. de la tehnic vineri dar din pacate nu s-a rezolvat problema. Problema persista si pe laptop si pe telefon si pe dispozitivul TV Go Box. Va rog sa ma ajutati !!
Multumesc frumos !
Cu respect Cotuna Daniel
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 02:38 PM
Îmi pare rău că nu s-a rezolvat încă. Dar dacă ai făcut deja o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este în atenția colegilor noștri de la departamentrul tehnic. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a remediat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 10:57 PM
Asta mi-au comunicat colegii dv. de la tehnic:
Colegii ne-au comunicat ca au verificat si ca IP-ul nu este blacklistat nicaieri la noi, ar trebui sa se poata conecta si sa va rugam sa incercati si alta retea , daca aveti posibilitatea sau date mobileDaca foloseste vreun VPN, sa verifice sa fie OFF.
Eu nu folosesc nici un VPN, locuiesc in Austria si ar trebui sa functioneze ca sunt pe teritoriul UE. Providerul meu de internet este Energie AG si am internet prin fibra optica.
Va multumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-11-2023 10:23 AM
Mda… Serviciul ar trebuie sa functioneze in UE…. Din pacate, nu esti singurul caruia nu-i functioneaza. Au mai fost cateva topicuri deschise pe aceeasi tema.
Poti testa foarte usor daca problema este de IP sau nu (tind sa cred ca este) folosind un VPN si setandu-l pe Romania. Daca merge cu IP de Romania, e clar unde e problema.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 01:17 PM
Salut,
vreau sa mentionez ca de can mi-am schimbat providerul de internet nu mai functioneaza aplicatia tv go pe nici o platforma nici pe dispozitivul tv go box. ....apare eroare de player....mi-am instalat ieri pe telefon un VPN pentru Romania ( eu locuiesc in spatiul UE ) si a mreusit sa accesez toate canalele pentru o perioada scurta de timp. Problema e ca platim pt servici pe care nu le putem accesa in spatiul UE cu toate ca se specifica ca sunt functionale si in UE.
Multumesc Orange si o zi buna va doresc !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2024 09:09 PM
Salut,
la aproximativ doua luni de zile , problema a fost remediata de catre cei de la departamentul tehnic.
Multumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-01-2024 09:09 AM
Salut, @Daniel_201 ! Ne bucurăm că ai reușit să rezolvi. Ți-au zis colegii din departamentul tehnic care era problema?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-01-2024 09:16 AM
Buna Georgiana,
nimeni nu m-a informat ca s-a rezolvat problema, eu am descoperit cand am incercat din nou sa verific daca functioneaza ....important e ca s-a rezolvat....probabil din cauza ca locuiesc in spatiul UE nu a functionat pentru ca cu VPN functiona fara probleme. Pe aceasta cale multumesc tuturor celor care au venit cu sfaturi si sau implicat.
O zi frumoasa !!
