la 22-12-2022 09:34 PM
Buna seara
Am luat oferta net+tv cu 12 luni cadou Netflix.
Am incercat sa caut in my orange...la Sumar..la servici nu mai exista obtiune activare Netflix sau o iconita de Netflix
Am incercat prin SMS 3520 dar nu mai functioneaza....
Oare cine stie o cale unde se poate intra.
Multumesc
la 24-01-2023 09:45 AM
In sfarsit am cret un nou cont pe cod de client si cu noua adresa de email....si numai asa am reusit sa activez Netflixul.....cred ca de la Call Center baieti ar trebui sa mai faca niste cursuri educative in ce priveste rezolvarea unui probleme ce apar in parcurs....sunt platiti dejeaba
la 23-01-2023 10:03 AM
Stai asa... Se poate face cont pentru prepay. Am asa ceva. Si, din cate vad in screenshot-ul tau, si tu ai deja. Deci...nu inteleg care e problema. Si nu mi-e clar de ce anume ar trebui sa se stearga contul de OROC. Nu poti sa ai doua conturi diferite pentru doua servicii diferite?
Daca ti-au dat mai multe detalii, as fi curios sa stiu ce anume ti-au spus. Pentru ca pot sa-ti spun din experienta ca se poate sa ai Netflix, cu prepay.
la 23-01-2023 04:52 PM
pe contul prepay nu pot adauga abonamentul tv.....mie imi da eroare...au zis sa trimit o cerere pentru anularea contului si sa fac din nou
23-01-2023 04:56 PM - editat 23-01-2023 04:58 PM
Nu poti sa adaugi tu, intr-adevar. Dar se poate adauga manual de catre cei de la Suport. Parerea mea e ca nu ai de ce sa stergi contul respectiv. Cu toate astea, daca nu se poate pe acelasi cont (cu toate ca, din nou, eu am asa ceva, si e functional), poti sa lasi contul prepay pentru prepay si sa faci un cont nou doar pentru administrarea abonamentului. Ulterior, poti adauga eventual la acela si prepay-ul. Posibil sa trebuiasca sa-l stergi de pe contul vechi, dar asta e cea mai mica problema. Momentan, prioritatea este sa ai abonamentul ala adaugat unui cont My Orange, astfel incat sa te poti descurca cu Netflix-ul.
la 24-01-2023 09:45 AM
In sfarsit am cret un nou cont pe cod de client si cu noua adresa de email....si numai asa am reusit sa activez Netflixul.....cred ca de la Call Center baieti ar trebui sa mai faca niste cursuri educative in ce priveste rezolvarea unui probleme ce apar in parcurs....sunt platiti dejeaba
la 24-01-2023 10:30 AM
Excelent! Ma bucur ca raspunsurile de aici te-au ajutat in rezolvarea problemei! 🙂
la 23-01-2023 08:03 PM
Sunt in aceeasi situatie. Deocamdata am trimis un mail la serviciul.clienti@orange.ro. Astept raspunsul.
la 29-01-2023 08:50 PM
Trebuie făcut un nou cont cu ID client și cu adresa de email.nou .numai așa poți activa..dacă nu aștept un an de zile până se termină creditul
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor