la 22-12-2022 09:34 PM
Buna seara
Am luat oferta net+tv cu 12 luni cadou Netflix.
Am incercat sa caut in my orange...la Sumar..la servici nu mai exista obtiune activare Netflix sau o iconita de Netflix
Am incercat prin SMS 3520 dar nu mai functioneaza....
Oare cine stie o cale unde se poate intra.
Multumesc
la 24-01-2023 09:45 AM
In sfarsit am cret un nou cont pe cod de client si cu noua adresa de email....si numai asa am reusit sa activez Netflixul.....cred ca de la Call Center baieti ar trebui sa mai faca niste cursuri educative in ce priveste rezolvarea unui probleme ce apar in parcurs....sunt platiti dejeaba
la 22-12-2022 09:50 PM
la 22-12-2022 10:32 PM
E un raspuns haotic......ceva mai clar.....cu asta nu ma uit la netflix ci platesc facturile
22-12-2022 11:45 PM - editat 23-12-2022 08:52 AM
Link-ul e direct catre sectiunea Netflix din My Orange. Nu te uiti la Netflix de acolo. Dar de acolo ar trebui sa iti activezi optiunea pe cont. Ma indoiesc ca poti plati facturile pornind de acolo. 🙂 Ca idee, link-ul arata asa: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/netflix.
Dupa cum poti observa, ultima parte este cea pe care urmeaza sa ajungi. Adica sectiunea dedicata pentru activarea ofertei Netflix din My Orange.
Tie ce iti apare cand accesezi link-ul asta in browser?
la 23-12-2022 10:37 AM
23-12-2022 11:06 AM - editat 23-12-2022 11:10 AM
Aha. Vad ca e selectat un prepay. Ai si un numar de abonament asociat acelui pachet cu internet si TV? Pachetul este adaugat pe contul tau My Orange?
Daca nu, sau esti pe prepay, da un telefon la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea) si vezi daca iti pot adauga serviciile pe cont astfel incat sa-ti apara si promotia. Dupa aia ar trebui sa poti urma pasii si sa primesti email cu link catre site-ul Netflix de unde sa poti activa plata pe factura Orange.
De pe prepay ca sa intri mai repede in legatura cu un consultant, trebuie sa formezi 5-2-0 dupa ce raspunde robotul.
Pana nu ai acces la pachetul respectiv, pe cont, nu ai cum sa activezi nimic. Aceeasi problema am avut-o si eu. S-a rezolvat telefonic cu ajutorul unui consultant.
Incearca te rog asa. Si daca intampini dificultati, anunta-ne, sa vedem daca putem sa te ajutam cumva de aici. 🙂
Hai ca trebuie sa se rezolve pana la urma!
la 23-12-2022 08:52 PM
Ms pentru raspuns...maine incerc sa sun
la 25-12-2022 11:53 AM
Salutare, @barabi12
In cazul in care nu ai rezolvat inca, ai aici mai multe detalii despre modul de activare si conditiile de eligibilitate: https://www.orange.ro/docs/campanii/xmas-2022/TC-XMAS-Netflix-v2.pdf
la 27-12-2022 04:24 PM
Cred că nu se rezolva așa repede....am fost la mag. Orange și au zis că contractul este valabil numai după 13 Ian .2023....cum este așa ceva posibil?
27-12-2022 05:14 PM - editat 27-12-2022 05:15 PM
N-am idee. Dar eu zic sa incerci sa iei legatura telefonic cu cineva. Ai numerele mai sus. Vezi poate se rezolva asa. Si poate te si lamuresc cu privire la inceperea abonamentului. N-am mai auzit de abonament cu incepere "intarziata". Ba din contra, au tot interesul sa-l inceapa cat mai curand. Pentru ca, cu cat iti furnizeaza mai repede serviciile, cu atat pot incepe sa le si taxeze. N-are niciun sens sa amane.
la 29-12-2022 08:10 AM
Cum observ orange fura ideeile telecomului..adica una se zice si alta se face....adica nu se intmpla nimic.....numai vorbe goale.....asa a ajuns si Orange
la 29-12-2022 09:05 AM
@barabi12, ai luat legătura cu colegii noștri?
Așa cum spunea și arsradu, este necesar ca abonamentul de internet/ TV să fie adăugat/ asociat contului My Orange.
la 22-01-2023 08:12 PM
Da am incercat....dar nu se poate....e jale cu orange....a trecut o luna de zile si nu am activat netflix pe orange
Sunteti cel mai Best
la 23-01-2023 09:35 AM
Cine ti-a zis ca nu se poate, si de ce nu se poate?
la 23-01-2023 09:55 AM
Trebuie sa fac un cont nou dar nu se poate pentru nr de cartela....trebuie sa cer un cont nou dar se sterge si contul de telekom..e un haos cu cele doua firme
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor