24-02-2024 02:03 PM - editat 24-02-2024 02:05 PM
nu știu ce să fac am incercat toate metodele .
la 24-02-2024 02:34 PM
Salut,
Ce servicii folosesti? Ce echipament folosesti?
Pare ca ai un X acolo in dreapta. Nu ai cum sa ajungi sa-l apesi? Ai incercat sa dai un restart la receiver?
Da-ne un model de receiver sau ce folosesti, ca sa putem cauta un manual.
24-02-2024 03:02 PM - editat 24-02-2024 03:02 PM
Salutare!
Din ce observ, cred că este vorba despre un receptor satelit. Cred că poți să dai back de pe telecomanda acestuia sau chiar să-l scoți din priză și să reiei procesul ulterior.
Sper să reușești!
Dacă nu, încearcă să îi contactezi din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Sper să reușești!
Baftă!
la 24-02-2024 04:41 PM
Salut,
Scoate dispozitivul din priza și asteapta vreo 5 min după care îl repornesti.
Daca nu merge contactează serviciul clienți și detaliază problema.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
24-02-2024 05:49 PM - editat 24-02-2024 05:50 PM
Salut!
Este vorba despre un receptor pentru satelit Samsung, cel mic si negru. Si eu tot receptoarele astea le folosesc, dar nu am avut absolut nici o problema cu ele pana acum, merg excelent.
Scoate receptorul din priza si baga-l inapoi si verifica butoanele si bateriile la telecomanda sa fie ok. Daca la repornire face tot asa si porneste in meniul ala, inseamna ca s-a defectat si nu mai ai ce-i face. Fa sesizare la Orange sa vina sa ti-l schimbe. Si vezi ca vei primi alt model pentru ca modelele astea nu se mai fabrica...
la 26-02-2024 12:34 PM
@Izv2, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor