anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merg canalele prima 2,3,4 și 5 pe Tv premium

Horatiu2025
Junior

De cât timp nu merg canalele prima 2,3,4 și 5 si HBO? La mine, am observat de marți. Am anunțat compania și nimic

28 Răspunsuri 28

Din păcate și pe Orange GO am aceiași problemă.

Am sunat și vorbit cu ei de  cinci, șase ori. Sunt foarte neserioși. 

Scrie-le pe chat, nu vorbit la telefon.

gionuL
Junior

Canalele Prima Sport 2,3,4,5 functioneaza doar la un televizor din 3

La cele doua televizoare(doar unul are card) programele Prima Sport 2,3,4,5 sunt codificate

Doar la un singur televizor care are card functioneaza toate 5.

Salutare!

 Dacă nu ai ci+ ( cam), nu funcționează. Trebuie să închiriezi și pentru celălalte tv-uri sau te uiți doar pe acel tv la canalele Prima Sport și la altele care sunt decodificate cu cam. 

Prețul pentru fiecare cam suplimentar este de 11 lei / lunar, plus o taxă de 10 euro instalarea ( vine tehnicianul acasă).

Dacă ai tv Smart, poți să le vezi în Orange tv go pe încă 3 dispozitive.

Ai detalii despre cum s-o faci aici .

Baftă!

Deși am pachetul Premium, canalele prima sport 2-5 nu sunt disponibile nici pe Orange TV nici direct pe TV

am doua carduri ci+ dar programele nu sunt codificate doar la un televizor.

Atunci faci sesizare prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact ai feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo  și alegi tot transfer operator. Sigur, la cea de-a doua variantă, o faci după ora 8.00.

Baftă!

Ella7
Începător

De ce nu mai am Prima Sport 2,3,4 și 5?Cum se poate rezolva problema?

Salutare!

De câteva zile, din 7 aprilie, s-a făcut pachet separat de sport, pentru cei cu primul pachet, care costă 16 lei lunar. Pentru cei cu pachetul mare, nu sunt probleme.

Baftă!

StefanCyp
Junior

Bună ziua, 

De pe 8 aprilie am sesizat că nu mai merg canalele prima sport2-5. Știu că au făcut modificări și că pentru pachetele mici va trebui achitat suplimentar. Doar că eu am contractat un pachet Premium și nu ar trebui să fiu afectat de schimbare. 

Am făcut sesizare, s-a incercat modificări din sistem și am fost rugat sa rescanez de câteva ori. Nu s-a rezolvat. Mi s-a transmis că e posibil să fie nevoie de o reconfigurare și că va veni un tehnician. Ieri ar fi trebuit să ajungă la mine, dar a avut programări înaintea mea care s-au lungit și nu a mai ajuns. 

Între timp am mai verificat grila de programe de premium comparat cu esențial și am observat mai multe canale care nu le pot vedea deși ar trebui (scrambled channel ca la cele prima sport2-5). 

Așa am realizat că de fapt mie mi s-a activat pachetul Esențial și nu cel Premium care îl am în contract. Ce pot face? 

Am tot incercat să sun la suport dar după ce spun că vreau să continui pe apel cu informații legate de serviciile fixe mi se spune că nu se poate la momentul prezent și să încerc mai târziu. 

Heeelp!😭

Salut,

Ai mai multe variante de a contacta serviciul clienți:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Dacă suni de pe un abonament Orange, poți folosi combinația de taste 5-2-0 în meniul interactiv ca să ajungi direct la un operator.

Soluționat: a venit tehnicianul și a văzut că e pus cardul CI invers în adaptor. Bine de știut. Nu mă întrebați cum a ajuns sa fie invers ( am copii).

DanielaH
Moderator

@Horatiu2025 și @gionuL, s-a rezolvat și la voi situația cu canalele?