la 12-04-2025 04:24 PM - editat ultima oară la 14-04-2025 09:11 AM de DanielaH
De cât timp nu merg canalele prima 2,3,4 și 5 si HBO? La mine, am observat de marți. Am anunțat compania și nimic
la 12-04-2025 08:51 PM
Din păcate și pe Orange GO am aceiași problemă.
la 12-04-2025 08:53 PM
Am sunat și vorbit cu ei de cinci, șase ori. Sunt foarte neserioși.
la 13-04-2025 05:47 AM
Scrie-le pe chat, nu vorbit la telefon.
la 13-04-2025 08:06 PM - editat ultima oară la 14-04-2025 10:08 AM de DanielaH
Canalele Prima Sport 2,3,4,5 functioneaza doar la un televizor din 3
La cele doua televizoare(doar unul are card) programele Prima Sport 2,3,4,5 sunt codificate
Doar la un singur televizor care are card functioneaza toate 5.
13-04-2025 08:59 PM - editat 13-04-2025 09:03 PM
Salutare!
Dacă nu ai ci+ ( cam), nu funcționează. Trebuie să închiriezi și pentru celălalte tv-uri sau te uiți doar pe acel tv la canalele Prima Sport și la altele care sunt decodificate cu cam.
Prețul pentru fiecare cam suplimentar este de 11 lei / lunar, plus o taxă de 10 euro instalarea ( vine tehnicianul acasă).
Dacă ai tv Smart, poți să le vezi în Orange tv go pe încă 3 dispozitive.
Ai detalii despre cum s-o faci aici .
Baftă!
la 13-04-2025 09:17 PM
Deși am pachetul Premium, canalele prima sport 2-5 nu sunt disponibile nici pe Orange TV nici direct pe TV
la 13-04-2025 11:02 PM
am doua carduri ci+ dar programele nu sunt codificate doar la un televizor.
la 14-04-2025 05:11 AM
Atunci faci sesizare prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact ai feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo și alegi tot transfer operator. Sigur, la cea de-a doua variantă, o faci după ora 8.00.
Baftă!
la 15-04-2025 08:53 PM
De ce nu mai am Prima Sport 2,3,4 și 5?Cum se poate rezolva problema?
la 16-04-2025 04:25 AM
Salutare!
De câteva zile, din 7 aprilie, s-a făcut pachet separat de sport, pentru cei cu primul pachet, care costă 16 lei lunar. Pentru cei cu pachetul mare, nu sunt probleme.
Baftă!
la 16-04-2025 09:31 AM
Bună ziua,
De pe 8 aprilie am sesizat că nu mai merg canalele prima sport2-5. Știu că au făcut modificări și că pentru pachetele mici va trebui achitat suplimentar. Doar că eu am contractat un pachet Premium și nu ar trebui să fiu afectat de schimbare.
Am făcut sesizare, s-a incercat modificări din sistem și am fost rugat sa rescanez de câteva ori. Nu s-a rezolvat. Mi s-a transmis că e posibil să fie nevoie de o reconfigurare și că va veni un tehnician. Ieri ar fi trebuit să ajungă la mine, dar a avut programări înaintea mea care s-au lungit și nu a mai ajuns.
Între timp am mai verificat grila de programe de premium comparat cu esențial și am observat mai multe canale care nu le pot vedea deși ar trebui (scrambled channel ca la cele prima sport2-5).
Așa am realizat că de fapt mie mi s-a activat pachetul Esențial și nu cel Premium care îl am în contract. Ce pot face?
Am tot incercat să sun la suport dar după ce spun că vreau să continui pe apel cu informații legate de serviciile fixe mi se spune că nu se poate la momentul prezent și să încerc mai târziu.
Heeelp!😭
la 16-04-2025 10:09 AM
Salut,
Ai mai multe variante de a contacta serviciul clienți:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Dacă suni de pe un abonament Orange, poți folosi combinația de taste 5-2-0 în meniul interactiv ca să ajungi direct la un operator.
la 16-04-2025 12:38 PM
Soluționat: a venit tehnicianul și a văzut că e pus cardul CI invers în adaptor. Bine de știut. Nu mă întrebați cum a ajuns sa fie invers ( am copii).
la 17-04-2025 10:47 AM
@Horatiu2025 și @gionuL, s-a rezolvat și la voi situația cu canalele?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor