la 26-11-2022 05:07 PM
Nu ma pot conecta de nici un fel pe contul de netflix desi mi-a fost oferit bonus ….
26-11-2022 06:16 PM - editat 26-11-2022 06:16 PM
Buna Maria,
Bine ai venit in Comunitate.
Ai incercat de aici? Primesti vreo eroare? Daca da, ne poti da mai multe informatii?
26-11-2022 06:22 PM - editat 27-11-2022 10:32 PM
Maria, bun venit in Comunitate!!!
Condițiile pentru a beneficia de promoția Netflix cadou:
"1. Prin SMS la 3520
Trimite un SMS la 3520 cu textul NETFLIX
Dacă ai beneficiat de oferta Love cu promoția Netflix 12 luni cadou, poți trimite acest mesaj de pe orice număr de voce activat pe codul de client eligibil pentru promoție.
Dacă ai beneficiat de oferta de voce cu promoția Netflix 6 luni cadou, trimite mesajul de pe numărul abonamentului de voce pe care ai beneficiat de promoția Netflix.
După ce ai trimis SMS-ul, vei primi ca răspuns un mesaj care conține detaliile de activare a ofertei.
Accesează linkul din mesajul primit și vei fi redirecționat către site-ul netflix.com
Pe site-ul netflix.com poți alege dacă să beneficiezi de promoție pe un cont nou Netflix sau pe unul existent
2. Din My Orange
Autentifică-te în My Orange cu datele contului tău Orange pe care gestionezi codul de client care a beneficiat de promoția Netflix și asigură-te că ai drepturi de admin pe acel cont
Accesează bannerul Netflix și vei ajunge în pagina dedicată Netflix dacă ai drepturi de admin Selectează abonamentul marcat cu simbolul “cadou”
Alege numărul de telefon pe care vrei să primești mesajul cu detaliile de activare a ofertei. Dacă beneficiezi de promoție pe abonamentul de voce sau date, vei primi acest mesaj chiar pe numărul cu abonamentul eligibil pentru promoție.
Pe site-ul netflix.com alegi dacă vrei să beneficiezi de promoție pe un cont nou Netflix sau pe un cont existent."
DETALII: INTREBARI FRECVENTE pe pagina https://www.orange.ro/love/local?
la 28-11-2022 11:36 AM
@MariaMaria3, ai reușit să te conectezi?
01-02-2023 09:03 PM - editat 01-02-2023 09:03 PM
Buna seara,
Si eu intampin aceeasi problema, am urmat toti pasii, dar nu primesc nici un mesaj pe telefon (am trimis de doua ori mesaj la numarul 3520, cu textul NETFLIX, iar pe contul orange, dupa ce selectez abonamentul unde-mi apare cadoul cu NETFLIX, tot asa, nu se intampla nimic, imi apare in casuta un numar 210......, si imi spune sa introduc parola orange thank you, nu stiu despre ce parola este vorba...
01-02-2023 10:05 PM - editat 01-02-2023 11:33 PM
Parola OTY este numarul din seria si numarul de buletin.
la 01-02-2023 11:31 PM
Multumesc, am reusit, doar ca parola este doar numarul cartii de identitate 🙂
01-02-2023 11:32 PM - editat 01-02-2023 11:34 PM
Scuze. Da, numarul, nu seria. 🙂 Cele 6 cifre din seria si numarul de buletin. Am gresit eu.
Am modificat si mai sus, in caz ca ajuta si pe altcineva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor