la 20-05-2023 12:11 PM
Salut.
Am instalat si eu cardul ci in slotul ci+ dar nu imi gaseste nici-un canal. Pe tv (samsung) am selectat la operatori Altii si am dat cautare. Imi gaseste doar 4 canale analog. Inainte aveam decodor si nu am avit problema. De la ce ar putea fi?
multumesc
20-05-2023 02:20 PM - editat 20-05-2023 02:21 PM
Salutare!
Ai dat scanare totală ? Te-ai asigurat că toate conexiunile și ont-ul sunt funcționale?
Televizorul contează, pentru că Ci-ul doar decodează ceva canale, nu le caută el.
În concluzie, poți rescana și cu Orange Romania cable sau Telekom Romania ( dacă este fibra fostului Telekom) și trebuie să găsească toate canalele.
Dacă nu reușești, sună la 300 sau 0374300300 și apoi formezi 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
20-05-2023 02:20 PM - editat 20-05-2023 02:21 PM
Salutare!
Ai dat scanare totală ? Te-ai asigurat că toate conexiunile și ont-ul sunt funcționale?
Televizorul contează, pentru că Ci-ul doar decodează ceva canale, nu le caută el.
În concluzie, poți rescana și cu Orange Romania cable sau Telekom Romania ( dacă este fibra fostului Telekom) și trebuie să găsească toate canalele.
Dacă nu reușești, sună la 300 sau 0374300300 și apoi formezi 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
la 20-05-2023 05:18 PM
@user_18740667: Ai conectat mai întâi TV-ul la rețeaua de internet? Indiferent dacă e WiFi sau cablu. Dacă DA, reset total (pentru că altfel nu poți șterge datele de conectare) și reîncepe configurarea TVului fără rețeaua de internet activată inițial, decât ulterior. Succes.
la 23-05-2023 09:17 AM
@user_18740667, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 03-01-2024 01:26 PM
Buna ziua! am exact aceiasi problema ma poate ajuta cineva?
la 03-01-2024 02:19 PM
Salut, @Trakker54 ,
Bine ai venit în Comunitatea Orange! Ai încercat și soluția oferită de către @Vio73 ?
la 03-01-2024 02:29 PM
da, o sa vina o echipa in cursul zilei de astazi
la 03-01-2024 02:55 PM
Te așteptăm cu noutăți și sperăm să rezolvi cât mai repede.
la 04-01-2024 12:07 AM
Aveam nevoie de o mufa la cablul care intra in televizor, a rezolvat baiatul in 10 minute!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor