la 29-09-2025 11:54 AM - editat ultima oară la 29-09-2025 11:58 AM de DanielaH
Nu am semnal la televizor! Doar la unul dintre ele unde am routerul ...ce pot sa fac?
.
.
la 29-09-2025 12:06 PM
Salut @Marius4409. Dacă nu ești sigur care este problema, verifică inițial TV-ul problemă în locația unde funcționează (aceea de lângă router). Orată eliminată dilema echipamentului (TV), rămâne de verificat conectica, cabluri sau alte posibile cauze pentru care semnalul nu ajunge în locația unde TV-ul nu funcționează. Dacă revii cu o descriere a situației (cablării de la router la TV-ul nefuncțional) putem elimina împreună o posibilă cauză de nefuncționare. Te așteptăm cu detalii. Numai bine.
la 29-09-2025 12:18 PM
Salutare! Daca ai un splitter, încearcă sa conectezi tv pe direct (la router). Dacă merge, probabil splitterul este neconform. Dacă nu merge ai o problema pe traseu, mufe/conectori slăbiți etc.
la 29-09-2025 12:54 PM
Salutare!
Poti muta televizoarele intre ele? Nu de alta, dar daca semnalul este doar la cel apropiat de router, este foarte probabil ca al doilea cablu (care duce la al doilea televizor) sa aiba o problema. Ori cablu, ori spliterul din care pleaca acel cablu.
PS: eviden, poate fi si al doilea televizor de vina.
la 29-09-2025 02:42 PM
Salutare!
Verifică și tu cu mare atenție, mufe, cabluri, spliter/e, conexiuni etc. Și eu am pățit zilele trecute cu mufele și după ce am umblat pe la ele, și-a revenit semnalul.
Încearcă și pe segmente, dacă poți, să nu ai și vreun cablu întrerupt ( am pățit și asta).
Succes!
la 30-09-2025 08:18 AM
Neata @Marius4409
Ai rezolvat problema cu semnalul la TV? Te-au ajutat raspunsurile primite aici?
Zi cu soare!☀️
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor