la 15-08-2022 08:29 PM
la 16-08-2022 11:10 AM
la 15-08-2022 09:23 PM
la 15-08-2022 11:29 PM
la 16-08-2022 11:10 AM
la 29-12-2023 12:41 PM
Bună, eu am abonament de aproape 2 ani la Orange. Și tot nu îmi da voie sa fac plata pe contul orange. Am încercat și ieri..și azi..am doua nr de telefon la ei, plus TV, internet, telefon cumpărat și cu toate plățile la zi. Uite ce îmi arata când doresc sa continui cu plata
la 29-12-2023 12:52 PM
Salut, Emanuel! Bun venit în Comunitate!
Acest serviciu este disponibil doar pentru clienții Orange România. Ai abonament la Orange sau la Orange Romania Communications?
la 29-12-2023 12:55 PM
Am fost în prima faza la telekom și după au cumpărat serviciile și am fost portati. Dar anul trecut am făcut un nou contract în martie la Orange. Nu știu sa îți spun sigur . Care e diferența? Nu tot Orange e?
la 29-12-2023 12:59 PM
În momentul de față sunt încă două companii diferite, dar serviciul Netflix cu plata pe factură nu este disponibil pentru clienții Orange Romania Communications. Dacă ai fost la Telekom și după mesajul de eroare din captura de ecran atașată, cel mai probabil că acum ești abonat Orange Romania Communications, dar poți verifica acest lucru pe orice factură.
la 29-12-2023 01:00 PM - editat ultima oară la 29-12-2023 01:03 PM de DanielaH
Pai și trebuie sa aștept sa treacă contractul la Orange România communications și sa ma portez la Orange?
la 29-12-2023 12:59 PM
M am uitat acum pe cont și sunt pe orange România communications
la 25-08-2022 11:32 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor