anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mici probleme orange tv go in Spania

Gabilzr
Începător
Buna!Sunt in spania de 2 saptamani iar de cateva zile nu mai pot viziona unele canale tv din aplicatia orange tv go!Oare care ar fi cauza?Toate au mers perfect pana acum 2 zile!Acum unele dintre ele(foarte putine)nu mai merg!Am atasat si poza
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare! Ai incercat să te deloghezi/ reloghezi în aplicație? Dacă da, poți dezinstala și reinstala aplicația, poate reușești. Dacă nu, scrie la adresa aplicatii@orange.com și sper să te ajute. Îți lași adresa de email și numărul de telefon asociat contului, inclusiv numele și prenumele persoanei ce deține contul respectiv. S-ar putea să fie o problemă și că folosiți serviciul în afară (au mai fost), dar merită încercat. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember
Gabi, bun venit in Comunitate!!! Se pare că aplicația a detectat faptul că ești în roaming și nu te mai lasă să accesezi cum erai obișnuit. Ai incercat sa te deloghezi și să te reloghezi in aplicatie? Poate fi și i problema xu aplicația in roaming, că acum câteva luni, când nu mai mergea pe wifi, ci doar pe date mobile. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2894827-rezolvat-vizionez-niciun-program-tv-orange-tv-go-ungaria

Vio73
#StarMember

Salutare! Ai incercat să te deloghezi/ reloghezi în aplicație? Dacă da, poți dezinstala și reinstala aplicația, poate reușești. Dacă nu, scrie la adresa aplicatii@orange.com și sper să te ajute. Îți lași adresa de email și numărul de telefon asociat contului, inclusiv numele și prenumele persoanei ce deține contul respectiv. S-ar putea să fie o problemă și că folosiți serviciul în afară (au mai fost), dar merită încercat. Succes!

Aurelf
Junior entuziast

Email mai este bun am același probleme cu aplicația 

Salutare!

Folosește adresa de mai jos:

aplicatii@orange.com

De asemenea le poți scrie prin chatul din aplicația my Orange unde poți atașa poze.

DanielaH
Moderator
@Gabilzr, mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că s-a rezolvat prin reinstalarea aplicației?