la 18-08-2022 09:16 PM
la 18-08-2022 10:02 PM - editat ultima oară la 12-09-2025 08:16 AM de DanielaH
Salutare! Ai incercat să te deloghezi/ reloghezi în aplicație? Dacă da, poți dezinstala și reinstala aplicația, poate reușești. Dacă nu, scrie la adresa aplicatii@orange.com și sper să te ajute. Îți lași adresa de email și numărul de telefon asociat contului, inclusiv numele și prenumele persoanei ce deține contul respectiv. S-ar putea să fie o problemă și că folosiți serviciul în afară (au mai fost), dar merită încercat. Succes!
la 18-08-2022 09:58 PM
la 18-08-2022 10:02 PM - editat ultima oară la 12-09-2025 08:16 AM de DanielaH
Salutare! Ai incercat să te deloghezi/ reloghezi în aplicație? Dacă da, poți dezinstala și reinstala aplicația, poate reușești. Dacă nu, scrie la adresa aplicatii@orange.com și sper să te ajute. Îți lași adresa de email și numărul de telefon asociat contului, inclusiv numele și prenumele persoanei ce deține contul respectiv. S-ar putea să fie o problemă și că folosiți serviciul în afară (au mai fost), dar merită încercat. Succes!
la 11-09-2025 11:11 PM
Email mai este bun am același probleme cu aplicația
11-09-2025 11:36 PM - editat 11-09-2025 11:55 PM
Salutare!
Folosește adresa de mai jos:
aplicatii@orange.com
De asemenea le poți scrie prin chatul din aplicația my Orange unde poți atașa poze.
la 19-08-2022 12:34 PM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor