la 21-10-2025 04:52 PM
Am cablu prin fibra optica la televizor si de cateva zile nuh pot accesa niciun program. Pe ecran imi apare mesajul "[SMART] Pentru accesul la program te rugam sa introduci cardul TV". Dar eu nu am televizor smart. Am oprit si am pornit receiverul - nimic. L-am scos din priza, l-am reconectat la priza - nimic: mereu e acelasi mesaj pe ecran.
la 21-10-2025 05:55 PM
In mod normal ar trebui sa aibe, de aici și mesajul. Contactează serviciul clienți pentru a vedea dacă cardul este activ sau a fost dezactivat.
la 21-10-2025 05:40 PM
Salutare!
Contacteaza serviciul clienți Orange pentru a verifica dacă cardul este activat sau să încerce o reinitializare a cardului.
https://www.orange.ro/contact/
Poți de asemenea încerca să scoți cardul din slot și apoi să-l reintroduci.
la 21-10-2025 05:43 PM
Multumesc de raspuns.
Televizorul meu nu e smart - am receiver, nu card care sa se introduca in televizor. Exista, in cazul asta, un card...?
la 21-10-2025 05:55 PM
In mod normal ar trebui sa aibe, de aici și mesajul. Contactează serviciul clienți pentru a vedea dacă cardul este activ sau a fost dezactivat.
la 21-10-2025 11:07 PM
Salut @Alina29A,
Eticheta SMART se referă la tipul mesajului, cred ca acel mesaj este dat de receiver si nu are legătură cu tipul de televizor folosit. Din punctul meu de vedere este mai mult un mesaj informativ care te atenționeaza in legătură cu o posibilă problemă.
la 22-10-2025 08:44 AM
Multumesc pentru raspuns.
la 22-10-2025 08:46 AM
Cu drag!
___________
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor