la 16-09-2025 10:50 PM - editat ultima oară la 17-09-2025 08:12 AM de DanielaH
Știe cineva de ce pe toate canalele HBO nu este subtitrare? Este vreo soluție de a activa subtitrarea?
la 16-09-2025 10:54 PM
Alex, bun venit in Comunitate!!!
Nu știu ce televizor ai, dar caută în meniul lui "Subtitrare" și activeaz-o in limba română. De obicei, posturile care emit același program in mai multe țări nu au subtitrarea inclusă, ci trebuie activată din meniul televizorului.
la 16-09-2025 11:51 PM
Salut. În meniu subtitrarea e pe limba română, Acum 2 zile când eram la DIGI nu aveam problema asta , dar de când am trecut la Orange am problema asta. Pe telecomandă nu am buton cu subtitrarea .
16-09-2025 10:54 PM - editat 16-09-2025 10:55 PM
Salutare!
Ai încercat să activezi manual subtitrarea din meniul setărilor televizorului sau folosind telecomanda, dacă aceasta are butonul „Subtitle/Subtitrare”?
la 16-09-2025 11:51 PM
Subtitrarea din meniu e în limba română iar pe telecomandă nu am buton cu subtitrare
la 17-09-2025 05:59 AM
Salutare!
În funcție de tv, ai activarea subtitrării fie din setările acestuia, fie din telecomandă. La unele sunt chiar ambele variante. Dacă spui că nu ai pe telecomandă, atunci este sigur în meniul tv. Trebuie doar căutat mai cu atenție.
Succes!
la 17-09-2025 09:59 AM
Salut @Alex2309,
Ce tip de serviciu TV ai? Satelit, cablu, fibra? Mai ai un dispozitiv separat pentru serviciul de TV ca un receptor ce are o alta telecomanda? Daca da atunci trebuie sa activezi subtitrarea folosind cealaltă telecomanda si nu telecomanda televizorului.
la 18-09-2025 02:40 PM
@Alex2309, s-a rezolvat situația cu subtitrarea? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
la 18-09-2025 07:57 PM
Sa inteleg ca s-a rezolvat problema? Ne poti spune cum? Experienta ta ii poate ajuta si pe altii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor