la 16-12-2025 11:58 AM - editat ultima oară la 16-12-2025 12:16 PM de DanielaH
Buna ziua,
Am un abonament TV premium, am optiunea HBO inclusa in abonament, am cont HBO Max, l-am acceasat in trecut, mesajul in contul din My Orange este ”Vești bune! Ai acces la HBO Max. Bucură-te de noile funcții, precum și de mult mai mult conținut....”, dar cand accesez acum HBO Max mesajul ”Reinnoieste abonamentul”. Imi scapa ceva? De ce nu pot beneficia la fel ca pana acum?
la 16-12-2025 12:31 PM
Salut, iuga!
Poți atașa, te rog, o captură de ecran?
la 16-12-2025 01:16 PM
la 16-12-2025 01:44 PM
Mulțumesc pentru detalii. Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp?
la 16-12-2025 01:46 PM
De cateva luni, nu e recenta.
la 16-12-2025 01:48 PM
Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Oferă-ne, te rog, codul de abonat.
la 16-12-2025 01:52 PM
Multumesc! Cod abonat: 0100693183
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor