anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare TV "Cardul introdus nu este un card de vizionare"

Nick_6
Începător
"Cardul introdus nu este un card de vizionare"
Acest mesaj îmi apare pe ecranul televizorului. (celălalt televizor funcționează normal). S-a mai întâlnit cineva cu situația asta și mă poate ajuta cu un sfat?
Multumesc anticipat!
3 Răspunsuri 3

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Nick. Bine ai venit în comunitate. Încearcă pașii indicați în ghidul de aici, selectând situația 2 care include și mesajul de eroare pe care îl ai: https://www.orange.ro/help/ce-pot-s-fac-dac-nu-funcioneaz-serviciul-tv-prin-cablu-7948 Te rugăm să revii apoi și să ne spui dacă s-a rezolvat.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver
Salutare! În caz că nu ai reușit deja, poți suna la Serviciul Clienți și te vor transfera la Tehnic, pentru a te ajuta. Tot timpul, când am întâmpinat probleme tehnice, am fost ajutat de către cei din departamentul specializat. Baftă!

DanielaH
Moderator
@Nick_6, s-a rezolvat problema cu eroarea de card? Te-au ajutat pașii din ghidul sugerat de MihaelaC?