anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare card CI+ Programe TV nefunctionale

robert1234
Începător

Buna ziua,

 

Am mai multe probleme cu serviciile voastre inca din prima zi si desi am incercat sa va comunic aceste probleme via telefon, chat, nu am primit o solutionare sau raman in discutie cu chat bot-ul care dupa ce imi zice ca ma transfera la un consultant Orange, de fapt nu ma trimite nicaieri si dupa un timp ma intreaba "hei, mai esti acolo?", am raspuns: eu inca sunt aici, dar voi se pare ca nu.

Asadar incerc si aici:

  1. Un card CI+ nu functioneaza, primesc eroarea: Terminal configuration is not accurate. Please contact your operator for further information. Nu functioneaza din ziua in care mi-a fost instalat serviciul, colegii dvs mi-au zis ca mai trebuie sa se instaleze, ca o sa-si revina, etc., insa bineinteles ca nu s-a rezolvat nimic.
  2. O serie intreaga de programe TV care nu functioneaza, la fel, din prima zi, problema pe care am semnalat-o la montaj si telefonic, ca exemplu am dat atunci HBO 3, insa nu ati rezolvat nimic. Mi-ati spus telefonic sa testez toata grila de canale. Intre timp am apucat sa verific toata grila si urmatoarele canale nu functioneaza: 25 travel mix, 28 orange info, 108 profit.ro, 110 cnn, 113 bbc, 216 motorvision, 309 warner tv, 317 timeless dizi channel, 318 bollywood, 335 hbo3, 508 viasat nature, 510 viasat explorer, 516 history channel, 520 docu box, 628 24 mix teleshop, 640 telestar 1, 720 mezzo, 738 orizont tv, 739 party mix, 753 info tv romania, 905 tv city.
  3. Cand mi-ati facut oferta, pe langa lista extinsa din grila TV premium (care nu functioneaza), trebuia sa primesc si un aspirator robot la 1 euro, a venit un domn cu aspiratorul, a deschis cutia in fata mea, mi-a zis ca nu sunt documentele in cutie si drept urmare nu se poate preda. Mi-a zis ca il returneaza si revine cand are documentele ptr a fi semnate de mine. Acest lucru nu s-a intamplat nici pana in ziua de azi.

Astept un raspuns privind solutionarea tuturor problemelor de mai sus.

2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator

Salut, Robert! Bun venit în Comunitate!

Vom ruga colegii să verifice situația ta. Oferă-ne, te rog, codul de abonat, aici sau în mesaj privat. Mulțumim.

Trimis in mesaj privat