la 04-04-2024 08:41 PM - editat ultima oară la 09-04-2024 11:41 AM de DanielaH
Ma loghez pe Orange TV pe telefon IOS si cand vreau sa vad canalele TV primesc mesajul: nu esti abonat la acest canal.
Cum rezolv aceasta problema ?
04-04-2024 09:27 PM - editat 04-04-2024 09:46 PM
Cristian, e simplu, abonamentul tau nu iti asigura acces la toate canalele, de aceea apare eroarea P001.
Cat priveste canalele trustului Pro: "Canalele PRO TV HD, ACASA HD, PRO ARENA HD, PRO CINEMA si ACASA GOLD nu pot fi accesate de pe laptop sau în browser-ul de pe telefon pe site-ul tvgo.orange.ro. Ele pot fi vizionate doar pe smartphone și tabletă, prin intermediul aplicației Orange TV Go de către clienții care au fie un abonament de mobil care oferă acces în Orange TV Go la aceste canale, fie au activată una din opțiunile Orange TV Go care oferă acces la aceste posturi TV.
Canalele PRO TV pot fi vizionate pe televizor prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru Smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast DOAR de clienții care au un abonament de televiziune de la Orange România."
DETALII: https://www.orange.ro/tv/tv-go/
La canalele Pro poti avea acces printr-un abonament Voyo.
la 05-04-2024 07:09 AM
Da. Sunt abonat si la ORComunications. Si nu imi merg pe telefon. Ce trebuie sa fac ? Unde sa intru ?
la 05-04-2024 10:40 AM
Daca serviciile fixe sunt de la OROC, foloseste Orange TV Connect.
la 05-04-2024 01:11 PM
Ai servicii fixe de la Orange Romania și mobile tot de la Orange Romania?
Dacă ai așa, atunci le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sau din aplicația My Orange - Altele- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Baftă!
la 05-04-2024 11:02 AM
Situatia este in felul urmator: exista doua companii Orange: Orange Romania se ocupa de abonatii cu telefonie mobila si Orange Romania Comunication care a preluat partea fixa de la Telekom.
Pentru Orange TV pe telefon, abonatii OR folosesc aplicatia Orange TV Go si abonatii ORC folosesc Orange TV Conect.
Chiar daca in trecut, la Tekecom, aceleasi canale TV de pe televizorul din locatie se puteau accesa si pe telefonul mobil, acum, dupa preluarea de catre Orange, acest lucru nu mai este posibil. Trebuie un abonament suplimentar.
Sau cel putin asa sustinea o doamna de la tehnic. A fost deja al treilea om cu care discutam si vroia sa ma transfere la comercial dar am renuntat ….
Deci, dupa cum vedeti, este total neclar si pentru ei.
Atat s a putut !!!!!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
la 05-04-2024 11:45 AM
Cam asta ti-am explicat si noi...
la 05-04-2024 11:52 AM
Explicatia cu abonamentul suplimentar mi a scapat. Imi cer scuze. Unde ai explicat ?
la 05-04-2024 12:25 PM
Abonamentul tau de voce este tot oroc nu Orange Romania.
Cei care au abonament voce Orange Romania au acces la ProTV.
la 24-04-2024 09:36 AM
E o golaneala ca omul are scris in contract ca are acces la posturile din Oferta TV Premium si pe dispozitive mobile. E treaba de ANPC, pentru nerespectarea contractului.
Adica, daca omul e abonat OROC si pana acum a avut acces la posturi in Orange TV Connect, trebuie sa aiba acces la aceleasi posturi si dupa migrarea in Orange TV altfel e incalcare de contract.
la 24-04-2024 12:18 PM
Online, treaba sta un pic diferit, indiferent de esti client ORO sau OROC. Mai sus e explicata situatia, in solutie.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor