anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare (14)

Alinaoo5
Junior entuziast

Buna! Am o problema pe care n-o pot rezolva de aproape doua saptamani deja. Am inlocuit un receiver cu un card tv si de atunci nu mai receptioneaza pachetul HBO si inca cateva canale.. Mesajul e asta: ''cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea in acest receiver". Am luat legatura si cu cei din call center si mi se pare ca deja sunt luata la misto...Ma suna mereu cineva, dupa ce ii spun problema, imi face legatura cu altcineva si tot asa..La un moment dat ajunsesem la a sasea persoana caruia ii repetam problema. Am renuntat eu pentru ca povestea continua si deja era penibil...

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu ai un contract sau posibilitatea să îl vezi în My Orange?

Dacă da, pune-le o poză cu el din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator sau din pagina oficială de Facebook  , unde le trimiți un mesaj privat cu poză la contract, de unde reiese că ai această opțiune inclusă.

Baftă!

Alinaoo5
Junior entuziast

Pachetul HBO merge pe celelalte tv-uri. Mi s-a mai spus ca acel card nu apare valid la ei, nu-l gasesc prin seria scrisa pe el..Am luat legatura prin contact si feedback din aplicatie si am vorbit cu cel putin cinci persoane care dadeau de inteles in final ca nu gasesc unde e problema. Azi m-au sunat de doua ori dar cand raspund, continua apelul pana in punctul in care urmeaza sa preia convorbirea apoi se inchide...

Am înțeles! Celelalte canale funcționează cu cardul pe tv? Mă refer de exemplu la History sau Animal Planeta, care se desfac doar cu acel cam.

Alinaoo5
Junior entuziast

Odata cu HBO-ul au mai devenit cateva criptate. 

 

E clar că e o problemă cu cam-ul sau cu compatibilitatea dintre cam și tv-ul respectiv. Încearcă și celălalt cam în acest tv și vezi ce se întâmplă, dacă ai această posibilitate.

Alinaoo5
Junior entuziast

Tocmai ce am vorbit cu cineva si mi-a cerut o serie de modul de care eu nu stiam. I-am dat-o si sper sa se rezolve. Multumesc pentru ajutor! Weekend placut in continuare!

Sper și eu că se va rezolva!

Weekend plăcut!

DanielaH
Moderator

@Alinaoo5, s-a rezolvat situația?

Alinaoo5
Junior entuziast

Buna! Din pacate nu...Am deschis iar o cerere azi si am fost sunata de cei de la Orange. Din discutie am inteles ca acel card este problema, seria...Mi s-a spus ca iar o sa ma sune cineva sa stabilim o interventie a celor din echipa tehnica. Din start mi-am dat seama ca problema este in seria cardului dar nimeni nu a incercat sa trimita pe cineva doar m-au transferat de la unul la altul...Sincer, m-am cam saturat si daca nu se rezolva situatia am sa renunt la servicii. Situatia este anuntata de pe data de 22. 05, plus ca am asteptat inca o saptamana sa vina acel card. In fine, astept sa vad ce se rezolva maine, ca banuiesc ca azi nu mai sunt sanse. 

Mulțumesc pentru detalii. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.