la 18-04-2024 03:31 PM - editat ultima oară la 18-04-2024 03:34 PM de DanielaH
Bună ziua!
Sunt client de fibră la orange și dețin pachetul cu Tv essential. Întrebarea mea este: Are dreptul Orange să mute un post TV din pachetul essential în cel premium fără nicio informare?
Postul pe care îl urmăream este Crime&Investigation dar de câteva zile nu mă lasă să îl urmăresc mesajul fiind ca postul este codat. Am verificat pe site iar postul apare doar în grila premium.
Ca să pot urmări din nou acest post trebuie să trec la grila Premium care vine automat cu o prelungire pe 2 ani și prețul este mult mai mare. Eu am prins acum 2 ani un preț excelent la tv valabil tot timpul, nu doar în primii 2 ani.
Ce pot face în acest sens?
Mulțumesc!
18-04-2024 04:01 PM - editat 18-04-2024 04:03 PM
Buna,
Din păcate este legal.
Furnizorul este obligat doar sa asigure un Nr minim de canale conform pachetului ales.
Pentru mai multe informații poți citi articolul:
https://infocentru.ancom.ro/contractul-de-televiziune-pe-intelesul-tau/
18-04-2024 04:01 PM - editat 18-04-2024 04:03 PM
Buna,
Din păcate este legal.
Furnizorul este obligat doar sa asigure un Nr minim de canale conform pachetului ales.
Pentru mai multe informații poți citi articolul:
https://infocentru.ancom.ro/contractul-de-televiziune-pe-intelesul-tau/
18-04-2024 04:07 PM - editat 18-04-2024 04:09 PM
Salutare!
Da, nu există contract pentru programele din grilă la niciun operator, deci este legal. Ai contract pentru un număr aproximativ de programe, nu pe programele in sine. Eu îl am în pachetul premium, deci poți discuta cu ei și poate îți fac o ofertă bună pentru acest pachet în care mai regăsești și alte programe documentare. Soluția este să treci la acest pachet tv, din păcate!
Baftă!
la 18-04-2024 06:25 PM
Off-topic dar trebuie sa povestesc.
Hai ca am sunat de mai bine stăteam în băncuța mea. Nu știu voi dar pe mine încearcă să mă “arda” la orice interacțiune. Îmi spune agentul ca primesc un telefon cu butoane în baza prelungirii fibrei. Și de fapt mă trezesc cu numărul meu prelungit pe încă 2 ani la 20€/luna. Eu abia aștept sa expire ca să îl scad.
Si legat de fibra, aleg upgrade la fibra 2300 + tv premium. Agentul îmi comunica prețul de ~60 lei pe luna. De fapt prețul este 17 euro, adică aproximativ 85 lei cu tot cu reduceri love și tot.
E din ce în ce mai rău, au mai încercat să imi umple coșul dar până acum n-am mai fost păcălit așa pe față. Orange nu mai e ce-a fost mai ales după achiziția Romtelecom.
la 18-04-2024 07:43 PM
Nu așa, ceri doar pentru tv. Nu știu la agenți te referi, eu vorbesc despre Serviciul clienți.
Le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Vorbește și vezi fără prelungire. E ceva de genul 2-3 euro în plus lunar. Repet, fără prelungire și e vorba doar de tv.
18-04-2024 08:21 PM - editat 18-04-2024 08:34 PM
De exemplu: ai aici un configurator, în care poți să-ti alegi tu net de 500 și tv premium, dacă nu ești în perioada contractuală:
https://www.orange.ro/love/configurator?utm_term=fibra%20optica%20orange&utm_content=21190265729+-+6...
Iar dacă ești în perioada contractuală, ia legătura cu Serviciul clienți, cum.ți-am spus deja!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor