la 18-04-2024 07:20 PM - editat ultima oară la 19-04-2024 08:58 AM de DanielaH
Buna seara ,
De 2 zile nu am semnal la TV (decodor cu cartela), beculetul palpaie verde daca il pornesc si rosu cand e in standby .Zona Valea Argesului Bucuresti , sunt lucrari pe zona cumva sau cum pot rezolva problema ? Am resetat decodorul , l-am inchis si deschis si am scos si cartela si degeaba .
Multumesc ,
la 18-04-2024 07:28 PM
Buna,
Nu trebuie să aștepți atâta timp.
Odată ce serviciile sunt nefuncționale trebuie sa contactezi serviciul clienți Orange indiferent daca sunt lucrări în zona sau ai un echipament defect.
Îi poți contacta telefonic ,prin chat sau prin formularul de contact
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
la 18-04-2024 07:33 PM
Salutare!
Poți să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator) sau suni la 300 ( asculți ce spune Djia) și apoi îți va spune cum să iei legătura cu asistența , chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Sigur, ai la dispoziție să alegi una dintre variantele din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor