la 23-11-2023 10:27 PM
am 15 minute de cand nu mai am semnal pe nici un televizor .
am fibra care intra in router , iar din router pleaca cablu de net si cablu coaxial pentr TV .
Internetul functioneaza foarte bine , cum se poate ca semnalul TV sa fie lipsa ?
24-11-2023 06:03 AM - editat 24-11-2023 06:04 AM
Salutare!
Da, poate temporar să fie ceva picat numai la unul dintre servicii.
Dacă nu și-a revenit, după ora 8, te sfătuiesc să soliciți asistență la 300/0374300300, apoi 1-2-2 sau ce variantă ai la îndemână din meniul telefonului sau prin orice metodă de contact de aici .
Baftă!
24-11-2023 06:03 AM - editat 24-11-2023 06:04 AM
Salutare!
Da, poate temporar să fie ceva picat numai la unul dintre servicii.
Dacă nu și-a revenit, după ora 8, te sfătuiesc să soliciți asistență la 300/0374300300, apoi 1-2-2 sau ce variantă ai la îndemână din meniul telefonului sau prin orice metodă de contact de aici .
Baftă!
la 24-11-2023 03:51 PM
dupa vreo 2 ore a picat si internetul vreo 5 minute , apoi si-a revenit si TV . intre timp restartasem routerul de vreo doua ori. Am ajuns la concluzia ca "e de la ei" (vorba romanului) 🙂
la 24-11-2023 11:19 AM
Gicsel, ai verificat coaxialul, mufele?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor