la 08-02-2025 09:44 AM - editat ultima oară la 10-02-2025 01:19 PM de DanielaH
Cand se rezolva defectiunea din Ceamurlia de jos judetul Tulcea ????
la 08-02-2025 10:04 AM
Salutare!
Ai anunțat la ei?
Dacă nu ai făcut-o, te sfătuiesc să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator sau din Chat Djingo , unde alegi tot transfer operator și le scrii.
Mai ai și varianta să le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj sau să îi suni la numărul de telefon 300 ( dacă ai telefon mobil Orange) sau 0374300300, din orice rețea.
Baftă multă!
la 10-02-2025 12:37 PM
Am anuntat prin toate caile...... am trimis prin aplicatie,am vb cu un consultant si tot asa.... tot 2 zile a fost intrerupt si acum îi da drumu 2 ore îl opreste 12 si tot asa
la 10-02-2025 12:39 PM
Probabil a fost ceva grav, care nu s-a putut rezolva repede!
la 08-02-2025 06:50 PM
In Comunitate suntem in mare parte clienti. Daca intampini un deranjament si doresti sa aflii in ce stadiu se afla rezolvarea acestuia, va trebui sa iei legatura cu un consultant Orange, prin metodele precizate de Vio73
la 10-02-2025 08:56 AM
@Cry78, s-a rezolvat situația? Funcționează serviciile?
la 10-02-2025 12:35 PM
Sper .....au dat drumul dupa 2 zile si a mers 2 ore apoi iar a oprit....și tot asa până aseară si acum nu sa mai intrerupt......
la 10-02-2025 09:13 AM
La Orange deranjamentele se rezolva ceva mai greu dar se vor rezolva într-un final
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor