la 22-11-2022 07:26 PM
la 22-11-2022 07:59 PM
Salut,
Bine ai venit in comunitate?
Care ar fi defectul? Ai incercat o resetare?
Daca da, si tot nu merge, ia legatura cu un consultant la 300/0374 300 300 si vezi daca se poate face ceva (sau inlocui).
la 22-11-2022 07:27 PM - editat ultima oară la 23-11-2022 08:11 AM de DanielaH
la 22-11-2022 08:25 PM
Salutare!
La 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență.
Succes!
la 22-11-2022 07:31 PM
la 22-11-2022 08:20 PM
Salutare!
Poți suna la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi 1-3-2, pentru asistență.
Sper să reușești!
Succes!
la 23-11-2022 11:04 AM
Numerele de contact pentru asistenta Orange sunt:
300- serviciul clienti. Am inteles ca ati fost preluata de la Romtelecom, deci sunteti client Orange Romania Communications. Apelati 300, apoi dupa ce robotul termina de vorbit apasati 2(pentru servicii preluate), 1 (pentru limba romana), 1 (pentru acest numar de telefon), 3 (pentru asistenta), 2 (pentru internet).
401- numar de asistenta premium pentru abonatii Orange. Aici puteti intra direct in legatura cu un consultant
0374300300- puteti apela acest numar din orice retea, apoi urmati instructiunile robotului.
De asemenea, puteti depune o cerere si prin email, la adresa serviciul.clienti@orange.com, dar nu uitati sa le lasati un numar de contact.
la 24-11-2022 11:59 AM
@ostahiedoinita, ai luat legătura cu colegii noștri? Care este situația? S-a remediat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor