la 22-11-2025 09:06 PM
Bună seara, de 2 zile nu pot viziona Kanal D pe Orange TV Go, îmi apare eroare player- A apărut o eroare în transmisia de tip stream. (C800)
la 22-11-2025 09:41 PM
Salutare!
Eroarea a mai apărut și în trecut. Poți face o sesizare prin chatul din aplicația my Orange sau poți încerca și prin email la adresa aplicatii@orange.com
la 22-11-2025 09:28 PM
Salutare!
Ai dat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?
la 22-11-2025 09:33 PM
Nu, voi încerca și asta, deși celelalte canale funcționează.
la 22-11-2025 09:41 PM
Salutare!
Eroarea a mai apărut și în trecut. Poți face o sesizare prin chatul din aplicația my Orange sau poți încerca și prin email la adresa aplicatii@orange.com
la 25-11-2025 10:13 AM
@kytz80_, s-a rezolvat situația cu Kanal D?
la 25-11-2025 10:29 AM
Da, mulțumesc frumos tuturor celor implicați. O zi minunată tuturor!
la 25-11-2025 10:31 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate!
Ce se întâmplase și cum s-a remediat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor