la 30-03-2023 09:28 PM
la 30-03-2023 09:50 PM
Salut,
posibil sa fie o problema locala, sau o problema pe contul tau.
Ce se intampla mai exact? Primesti vreo eroare?
la 30-03-2023 10:33 PM
@user_18819898: De cât timp ai sesizat problema? Este la toate canalele sau doar unele din grilă? Deții abonament pentru cablu sau satelit? Ai verificat eventuale conexiuni la conectica din interiorul casei/apartamentului? Te așteptăm cu detalii.
la 31-03-2023 06:39 AM
Salutare!
Dacă ai tv satelit, poate să se fi dereglat antena din cauza vântului puternic din ultimele zile sau trebuie verificat lnb-ul, toate mufele, cablurile, etc. Dacă ai tv prin cablu și nu mai este semnal, poți reporni routerul ( ont-ul), reverifica mufele, conexiunile, etc.
Dacă nu are efect niciuna dintre variante, sună la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), iar apoi formezi 1-3-2, pentru asistență, ascultând ce spune robotul la fiecare pas, chiar la un moment dat Gia îți va cere ultimele 6 cifre din CNP.
Sper să reușești!
Succes!
la 03-04-2023 11:03 AM
@user_18819898, s-a rezolvat problema?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor