la 25-09-2024 10:10 PM
Astăzi nu a fost semnal la tv. Este ora 22,10 și e la fel Ce se întâmplă?
la 25-09-2024 10:42 PM
Salut @ZEP,
Daca ai un deranjament cu orice serviciu Orange trebuie sa anunți acel deranjament prin apel la 300, din aplicația My Orange sau secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
Noi ca și clienți nu iti putem spune ce se întâmplă sau de ce nu ai semnal la TV.
la 26-09-2024 05:43 AM
Salutare!
Din păcate, la orice serviciu, mai apar și situații din acestea neplăcute.
Te sfătuiesc să verifici cu atenție conexiunile ( mufe, cabluri, ieșirea de la ont, să nu fie fibră îndoită, etc). Asta dacă este serviciu tv prin cablu!
Dacă este prin antenă, adică tv satelit, verifică să nu fie antena dereglată, cabluri, mufe, conexiuni, obstacole în fața antenei, etc.
Dacă nu te descurci sau nu este nici una dintre acestea, poți să le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Nu ți se va răspunde imediat, dar cineva îți va prelua situația.
De asemenea, poți să le scrii din secțiunea Contact, adică de aici . Mai jos în pagină , unde scrie ,, Trimite-ne un mesaj ", selectezi o variantă și apoi completezi câmpurile necesare. Dacă nu găsești una anume, alegi ,,Altele".
De asemenea, poți să le scrii din Chat Djingo și apoi transfer operator.
Succes!
la 26-09-2024 09:42 AM
Salut, @ZEP. Bine ai venit în Comunitatea Orange.
Situația persistă și acum? Ne poți spune, te rog, din ce zonă ești?
la 26-09-2024 11:54 AM
Buna!Nici la mine nu e semnal de ieri 25.09.2024.Am sunat și au spus ca ca estimează remedierea pana pe 27.09.2024 ora 8:00.😭
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor