anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu este semnal la tv?

ZEP
Începător

Astăzi nu a fost semnal la tv. Este ora 22,10 și e la fel Ce se întâmplă?

 

4 Răspunsuri 4

RafaHelper
#StarMember

Salut @ZEP,

Daca ai un deranjament cu orice serviciu Orange trebuie sa anunți acel deranjament prin apel la 300, din aplicația My Orange sau secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/

Noi ca și clienți nu iti putem spune ce se întâmplă sau de ce nu ai semnal la TV.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, la orice serviciu, mai apar și situații din acestea neplăcute.

Te sfătuiesc să verifici cu atenție conexiunile ( mufe, cabluri, ieșirea de la ont, să nu fie fibră îndoită, etc). Asta dacă este serviciu tv prin cablu!

Dacă este prin antenă, adică tv satelit, verifică să nu fie antena dereglată, cabluri, mufe, conexiuni, obstacole în fața antenei, etc.

Dacă nu te descurci sau nu este nici una dintre acestea, poți să le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Nu ți se va răspunde imediat, dar cineva îți va prelua situația.

De asemenea, poți să le scrii din secțiunea Contact, adică de aici . Mai jos în pagină , unde scrie ,, Trimite-ne un mesaj ", selectezi o variantă și apoi completezi câmpurile necesare. Dacă nu găsești una anume, alegi ,,Altele".

De asemenea, poți să le scrii din Chat Djingo   și apoi transfer operator.

Succes!

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @ZEP. Bine ai venit în Comunitatea Orange.

Situația persistă și acum? Ne poți spune, te rog, din ce zonă ești?

My310812
Începător

Buna!Nici la mine nu e semnal de ieri 25.09.2024.Am sunat și au spus ca ca estimează remedierea pana pe 27.09.2024 ora 8:00.😭