anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum Renegociez contractul pentru TV?

DanielaC78
Începător

bună ziua, aș dori să reconfigurez contractul Orange pentru TV și sa schimb aparatele pentru unele noi cum pot proceda?

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Contactezi serviciul clienți prin metodele de contact și ceri o oferta.

https://www.orange.ro/contact/ 

1 Suni la 300

2 Contactezi Orange prin formularul de contact unde explici situația și ceri sa fii contactata.

In mod normal contractele pot fi prelungite sau renegociate in ultimele 3 luni de contract.

Însă există și excepții de exemplu trecerea la un abonament inferior la unul superior.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă vrei să schimbi aparatele și ai un abonament Orange tv satelit, poți negocia un contract nou și să închizi pe cel vechi.

Altfel, va fi mult mai greu să obții și aparate noi, la reprelungire. Acestea se schimbă, de regulă, când se defectează. Îți spun din propria experiență!

Poți să iei legătura cu ei din secțiunea Contact mai jos in pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Buna @DanielaC78,

Poti merge intr-un magazin Orange daca iti este mai comod sau poti face o cerere online secțiunea Contact. https://www.orange.ro/contact/

Poti suna si la acest numar pentru o noua oferta de TV: 021 9890 find un numar dedicat pentru astfel de cereri.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Din experienta directa, iti recomand:

  • foloseste formularele de contact din josul paginii (ai si linkurile puse de colegii de comunitate)
  • cere ce anume vrei sa ai (mai multe canale, mai mult internet, o configurare a serviciilor fixe alaturi de unele mobile, etc)
  • daca vrei (sau ai) si mobile, vezi cum poti obtine mai mult net (pinata party, reincarcare cartela prepay cu plata la factura, etc)
  • stabilete un buget (cat vrei sa platesti pe luna)

Din pacate, la mine acasa Orange nu are servicii fixe, dar, cat am fost abonat cu 3 numere, am cerut pe fiecare numar un anumit consum si anumite servicii (pe doua din cele trei am cerut acces la roaming si net putin, iar pe al treilea ceva mai mult net).

Legat de aparatura: depinde ce servicii fixe ai: daca sunt prin fibra, singura varianta ar fi ca acestea asa fie neconforma (aparatura) sau trecerea la un abonament care nu poate fi asigurat de partea fizica.

DanielaH
Moderator

@DanielaC78, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?