anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot reclama calitatea semnalului cablu tv ?

Strauli
Junior entuziast
F. Prost semnal tv
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Te sfătuiesc să verifici toate conexiunile la cabluri, etc. Am pățit și eu, dar am rezolvat după ce le-am remufat. Dacă nu reușești, suna la 300 sau 0374300300 din orice rețea, apoi formezi 1-3-2( parcă) pentru ramura asistență și după ce spune robotul tot, tastezi ce trebuie ( ce ți-am spus), pentru a intra în legătură cu un consultant. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Strauli
Junior entuziast
Imagine în carduri, f proastă

arsradu
#StarMember
Ca idee, poti incerca sa dai un telefon la 300 si vezi daca au vreo solutie. Dar conform noilor termene si conditii, nu poti sa faci reclamatie, pentru ca Orange nu garanteaza calitatea serviciilor TV. Ai mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/help/articole/ce-este-codul-european-al-comunicatiilor-electronice-si-ce-prevede-pentru-clientii-orange
Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Te sfătuiesc să verifici toate conexiunile la cabluri, etc. Am pățit și eu, dar am rezolvat după ce le-am remufat. Dacă nu reușești, suna la 300 sau 0374300300 din orice rețea, apoi formezi 1-3-2( parcă) pentru ramura asistență și după ce spune robotul tot, tastezi ce trebuie ( ce ți-am spus), pentru a intra în legătură cu un consultant. Succes!