anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum dezactivez optunea Go Esential

Simona_Tanase
Începător

Buna, Am un abonament Fun11 pe care am activat optiunea Go Esential la 1 mai. Am sesizat la cateva ore ca fost o eroare si de atunci incerc sa dezactiez optiunea dar nu se face acest lucru. Platesc in fiecare luna o optiune pe care nu o folosesc si nu reusesc sa o dezactivez. Aveti un sfat cum pot renunta la aceasta optiune?

Multumesc!

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Încearcă varianta aceasta:

,,Trimite SMS gratuit cu STOP la 321 de pe numărul pe care ai activat opțiunea. Autentifică-te pe tvgo.orange.ro cu datele contuluiOrange creat cu numărul tău de telefon pe care ai activată opțiunea si dezactiveaz-o din secțiunea "conținutul tău".

Prin apel la 300 - Serviciul Clienți Orange TV.

Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare."

Detalii ai aici , jos in pagină, la ,, Întrebări frecvente".

Vio73_0-1753812255817.jpeg

 

Dacă nu reușești, revino aici cu detalii!

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Încearcă varianta aceasta:

,,Trimite SMS gratuit cu STOP la 321 de pe numărul pe care ai activat opțiunea. Autentifică-te pe tvgo.orange.ro cu datele contuluiOrange creat cu numărul tău de telefon pe care ai activată opțiunea si dezactiveaz-o din secțiunea "conținutul tău".

Prin apel la 300 - Serviciul Clienți Orange TV.

Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare."

Detalii ai aici , jos in pagină, la ,, Întrebări frecvente".

Vio73_0-1753812255817.jpeg

 

Dacă nu reușești, revino aici cu detalii!

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți dezactiva opțiunea contactând serviciul clienți Orange, fie prin chatul din aplicație, fie telefonic, și solicitând dezactivarea acesteia.

O alta varianta ar fi prin trimiterea unui SMS gratuit cu STOP la 321 de pe numărul pe care ai activat opțiunea. Însă îți recomand să ceri dezactivarea opțiunii prin chat sau telefonic, fiind mai sigur.

Găsești mai multe detalii la întrebări frecvente in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/tv/tv-go/optiuni-tv-go/ 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Simona_Tanase

Prin ce modalitate ai sesizat ca a fost o greșeală?

DanielaH
Moderator

@Simona_Tanase, ai reușit să dezactivezi opțiunea? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?