Era bine sa fi intrebat inainte. Acum doi ani (si aproape jumatate) mi se facuse o oferta pentru serviciile fixe (la adresa unde sta tata) si am intrebat in mod express de canalele Discovery (Discovery si Eurosport) si mi-au zis ca, avand infrastructura Telekom (la care erau chiriasi atunci), nu pot oferi, inca, acele canale. Eram pe punctul de a semna contractul si asta a fost singurul lucru pentru care am refuzat (plus ca inca nu incepuse pandemia si urma Olimpiada de la Tokio, tata fiind un amator al olimpiadelor, atat de vara, cat si de iarna).
Acelasi lucru cred ca e si la tine: folosesti infrastructura Telekom si nu pot emite, inca, acele canale. Era bine sa fi intrebat de siguranta. La Digi, desi Discovery, TLC si Eurosport sunt, canalele secundare nu sunt (Animal Planet, ID, etc). Ce ar trebui sa-i intreb? De ce refuza, de mai bine de 4 ani (de cand le sunt client), sa semneze si pentru celelalte? La ce raspuns mi-au oferit (din ala, de corporatie, la care, daca nu stii sa citesti printre randuri, chiar ii crezi?), mai ca as fi semnat cu oricine, doar sa nu-i mai vad ca nu-i intereseaza.
Unificarea o sa vina. Doar ca sunt contracte care necesita numiti timpi (ca un exemplu: Trustul Antena Group tarifa, in urma cu cativa ani, doar Antena 1, restul fiind gratuite, DAR nu puteai retransmite Antena 3 sau Antena Stars fara sa faci contract pentru Antena 1, pentru care se platea). Ceva similar cred ca e si la Warner (parca ei au preluat Discovery): au contract pe infrastructura veche care urmeaza sa expire (regula stiu ca se semneaza pe 5 ani) si termenul ar trebui sa se incheie in perioada urmatoare (la fel si cu contractul cu Orange) si se negociaza (intre Warner si Orange Romania (posibil si intre Warner si Orange Comunications, noua entitate care a preluat Telekom).
LE: pe site-ul Orange am vazut ca se ofera doar DTH (satelit) si internet prin SIM. Ma gandesc ca se vor face modificari dupa ce isi fac reglajele de dupa achizitie si recontractarea posturilor.