anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cand se face unificarea Global cu Global Easy ?

Marcos
Începător
Eu am trecut de la Vodafone la Orange cu toate pachetele dar nu am fost informat că la Tv pachetele de canale sunt diferite. Eu am ales Orange Tv tocmai pentru a beneficia de o calitate în plus față de Vodafone Tv (fostul UPC). Și surpriză !!! Canalele/programele Tv sunt mai puține decât ce am avut. Lipsesc așa cum se știa dar nui mi s-a spus canale/programe cum ar fi Discovery sau Eurosport. Este chiar așa de greu în ziua de azi să fi corect ? Se pare că da. Tot așteptăm unificarea aceea mult promisă.
5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember
Marcos, bun venit in Comunitate!!! Tu ai Global simplu? Aveai abonamentul TV prin intermediul retelei Telekom sau direct de la reteaua proprie Orange?

Marcos
Începător
Se pare că sunt pe rețeaua veche Telekom. Problema este că nu mi s-a comunicat că sunt pachete de televiziune diferite în funcție de infrastructura Dvs. Acum este cam târziu și aștept ca să se unifice cele două pachete Global cu Global Easy. Pe când aceasta ?????? De fapt asta este întrebarea simplă. nu puteți comunica un termen, o dată ??? Sau nu aveți de gând să faceți acest lucru și atunci vă rog să comunicați acest lucru.

delfinas
#StarMember
Eu sunt client Orange, ca majoritatea colegilor de Comunitate, dar sunt si angajati Orange care raspund atunci cand situatia poate fi lamurita doar de cineva din companie.

Pololică
#StarMember