la 16-12-2025 11:58 AM - editat ultima oară la 16-12-2025 12:16 PM de DanielaH
Buna ziua,
Am un abonament TV premium, am optiunea HBO inclusa in abonament, am cont HBO Max, l-am acceasat in trecut, mesajul in contul din My Orange este ”Vești bune! Ai acces la HBO Max. Bucură-te de noile funcții, precum și de mult mai mult conținut....”, dar cand accesez acum HBO Max mesajul ”Reinnoieste abonamentul”. Imi scapa ceva? De ce nu pot beneficia la fel ca pana acum?
la 16-12-2025 12:31 PM
Salut, iuga!
Poți atașa, te rog, o captură de ecran?
la 16-12-2025 01:16 PM
la 16-12-2025 01:44 PM
Mulțumesc pentru detalii. Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp?
la 16-12-2025 01:46 PM
De cateva luni, nu e recenta.
la 16-12-2025 01:48 PM
Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Oferă-ne, te rog, codul de abonat.
la 16-12-2025 01:52 PM
Multumesc! Cod abonat: 0100693183
la 17-12-2025 12:53 PM
Colegii mei au verificat contul tău și totul este în regulă. Recomandarea lor este să sa reverifici adresa de e-mail cu care te conectezi pe platforma HBO Max și să te asiguri ca aceasta corespunde cu adresa de e-mail asociată contului tau My Orange.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 17-12-2025 01:11 PM
Cu parere de rau, dar nu am vesti bune. Ma conectez la HBO Max cu aceeasi adresa de e-mail cu care ma conectez si in contul My Orange.
M-am logat si delogat de mai multe ori, pe toate device-urile, aceeasi reactie, acelasi mesaj ... ”reinnoieste-ti abonamentul”
la 17-12-2025 02:49 PM
Îmi pare rău :((
Trimite-ne, te rog, numărul de telefon în mesaj privat în caz ca au nevoie colegii să te contacteze.
la 17-12-2025 01:14 PM
Asta am incercat prima data, sa ies si sa reintru. Adresa de e-mail e aceeasi, doar pe aceea o am.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor