la 21-12-2022 01:47 PM - editat ultima oară la 22-12-2022 08:53 AM de DanielaH
Buna ziua cât durează până se activează Netflix cu promoția de 12 gratuit , am trimis activare și nu am primit email.
21-12-2022 01:50 PM - editat 21-12-2022 01:50 PM
Salutare, @Cristi3
Daca nu ai primit mail de confirmare, incearca din nou sa urmezi pasii. Mai sunt si alti utilizatori care din pacate nu au reusit sa il activeze...
"Serviciul Netflix cu plata pe factura Orange se activează după ce ai urmat pașii descriși în My Orange pentru activare, ți-ai creat contul Netflix și ai primit un e-mail de confirmare de la Netflix.
Pentru detalii despre facturare, accesează Netflix.com/account și verifică secțiunea “Date de facturare” / “Billing details”."
Mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/plata-netflix-factura-orange/
22-12-2022 09:54 AM - editat 22-12-2022 09:55 AM
@Cristi3, ai reușit să activezi promoția Netflix?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor